logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatywny awans w Leo Burnett

  PR 05.04.2018, przeczytano 600 razy

Od początku kwietnia Maciej Porębski, dotychczasowy Dyrektor Kreatywny, objął stanowisko Executive Creative Directora w agencji Leo Burnett.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatywny-awans-w-leo-burnett,36057,artykul.html

Porębski z Leo Burnett związany jest od 18 lat. Od 2013 roku pełnił w niej funkcję dyrektora kreatywnego. Wcześniej przez długi czas jako Creative Group Head odpowiadał za kreacje dwóch kategorii P&G w regionie CEE i Rosji.

- Mam przyjemność współpracować z Maćkiem od 18 lat. Jest on wybitnym i kreatywnym twórcą świetnych, docenianych w Polsce i na świecie kampanii. Jego awans to naturalny krok w rozwoju naszej agencji. Cieszę się, że mogę pracować z tak utalentowaną osobą – mówi Hanna Jackowska, Managing Director Leo Burnett Warszawa.

Na równoległym stanowisku w agencji pracuje Jacek Szulecki, który do Leo Burnett dołączył w październiku 2017 roku.

Źródło: Leo Burnett

www.leoburnett.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764