logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatywny awans w Leo Burnett

  PR 05.04.2018, przeczytano 619 razy

Od początku kwietnia Maciej Porębski, dotychczasowy Dyrektor Kreatywny, objął stanowisko Executive Creative Directora w agencji Leo Burnett.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatywny-awans-w-leo-burnett,36057,artykul.html

Porębski z Leo Burnett związany jest od 18 lat. Od 2013 roku pełnił w niej funkcję dyrektora kreatywnego. Wcześniej przez długi czas jako Creative Group Head odpowiadał za kreacje dwóch kategorii P&G w regionie CEE i Rosji.

- Mam przyjemność współpracować z Maćkiem od 18 lat. Jest on wybitnym i kreatywnym twórcą świetnych, docenianych w Polsce i na świecie kampanii. Jego awans to naturalny krok w rozwoju naszej agencji. Cieszę się, że mogę pracować z tak utalentowaną osobą – mówi Hanna Jackowska, Managing Director Leo Burnett Warszawa.

Na równoległym stanowisku w agencji pracuje Jacek Szulecki, który do Leo Burnett dołączył w październiku 2017 roku.

Źródło: Leo Burnett

www.leoburnett.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764