Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor: Dooley Roger
liczba stron: 320
wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
książka drukowana: dostępna w onepress
cena katalogowa: 59.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni
onepress w dziale:
Marketing,
oraz w:
Informacje:
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Roger Dooley - autor bloga o neuromarketingu, prezes Dooley Direct – pomaga firmom wykorzystać neuromarketing w połączeniu z nowymi technologiami w stworzeniu najlepszych strategii działania (budowa społeczności, promocja internetowa, wyszukiwarki).
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.