logo
Portal polskiej reklamy wizualnej

Google Website Optimizer. Przewodnik

Autor: Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett Crosby, Lisa T. David


data wydania: 2013-06-12
format: B5
liczba stron: 416
wydawca: Helion

e-book: dostępna w helion
59.00 zł
Do koszyka
format:
PDF
cena katalogowa: 59.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni helion w działach: E-biznes, Pozycjonowanie (SEO/SEM), Funkcjonalność stron i UX, Web Design,
Informacje:

Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza!

  • Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut?
  • Jak definiować cele i parametry testów?
  • Jakie błędy możesz popełnić?

Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki odpowiednim testom oraz obszernym, lecz zarazem przejrzystym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak, aby spełniała ona oczekiwania odwiedzających ją użytkowników, a Tobie przynosiła satysfakcję i — co ważne — korzyści finansowe!

Książka ta jest długo oczekiwanym kompendium na temat prowadzenia dochodowej witryny w Internecie. Dowiesz się z niej, dlaczego warto testować stronę oraz jak wyciągać odpowiednie wnioski z raportów dostarczanych przez Google Website Optimizer. Poznasz cykl życia optymalizacji oraz metody formułowania celów i parametrów testów, a także zrozumiesz, co tak naprawdę należy testować. Ponadto książka ta obfituje w inspirujące, praktyczne przykłady oraz liczne studia przypadków. Jeżeli prowadzisz witrynę WWW, jest to obowiązkowa pozycja dla Ciebie!

  • Szybki start z Google Website Optimizer
  • Zastosowanie testu A/B
  • Możliwości dostępnych testów
  • Korzystanie z raportów
  • Optymalizacja witryny i cykl życia optymalizacji
  • Rozwijanie szkieletu testowego
  • Zasady formułowania celów i parametrów testów
  • Wybór przedmiotu testów i ich prowadzenie
  • Szczegółowa analiza dla zaawansowanych
  • Sposób działania skryptów Website Optimizer
  • Metody śledzenia istotnych zdarzeń
  • Najczęściej popełniane błędy

Zwiększ oglądalność i rentowność swojej strony WWW!




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone