Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie
Autor: Maciej Dutko
data wydania: 2015-01-30
format: 158x235
liczba stron: 264
wydawca: Onepress
e-book: dostępna w ebookpoint zniżka 44%
3 w pakiecie:
PDF
ePub
Mobi
cena katalogowa: 44.90 zł
Tytuł w ofercie księgarni
ebookpoint w dziale:
E-biznes,
oraz w:
Informacje:
Dura lex, sed lex — twarde prawo, ale prawo. Musisz je znać, także w e-biznesie
Rozwój technologiczny i ekonomiczny e-commerce wymusza na e-sprzedawcach ciągłe dostosowywanie się do zmian legislacyjnych. Mnożą się przepisy krajowe oraz wytyczne co do funkcjonowania na rynku unijnym. Prawo w e-biznesie zmierza w kierunku większej ochrony konsumentów, a jednocześnie zwiększa wymogi wobec e-przedsiębiorców. Tym ostatnim trudno nadążyć za nowymi przepisami. W dodatku muszą bronić się przed zarzutami coraz liczniejszych organizacji „polujących” na ich błędy...
Oto pierwsza w Polsce kompleksowa publikacja książkowa, prezentująca najnowsze aspekty prawne prowadzenia sprzedaży w internecie. Dowiesz się z niej m.in.:
- które formy prawne działalności w internecie są najbardziej optymalne;
- jak powinien wyglądać wzorowy i bezpieczny regulamin sprzedaży;
- co różni gwarancję od rękojmi oraz od prawa do odstąpienia od umowy;
- dlaczego należy unikać tzw. klauzul abuzywnych i co za nie grozi;
- jak legalnie i mądrze zmniejszyć liczbę przypadków zwrotów towaru;
- co wolno na Allegro i dlaczego mniej niż we własnym e-sklepie;
- o co chodzi z wszechobecnymi plikami cookies oraz jak nie narazić się Generalnemu Inspektorowi Danych Osobowych;
- jak prowadzić e-mail marketing, by nie narazić siebie ani klientów na spam;
- czy można skutecznie chronić swoje oferty przed kopiowaniem i nieuczciwą konkurencją;
- w jaki sposób bezpiecznie importować towary z Chin lub prowadzić spółkę w Wielkiej Brytanii;
- dlaczego warto w swoim e-biznesie wdrożyć płatność bitcoinami i na co zwrócić uwagę.
Książkę napisali eksperci specjalizujący się w poszczególnych obszarach prawa e-commerce. Jednak tworzący ją fachowcy pamiętali, że e-sprzedawca nie jest prawnikiem. Dzięki temu poradnik tłumaczy skomplikowane kwestie w przystępny sposób, odpowiada na praktyczne pytania oraz omawia zagadnienia, z którymi e-sprzedawca styka się każdego dnia.
Książka uwzględnia przepisy najnowszej ustawy o prawach konsumenta, która weszła w życie 25 grudnia 2014 roku.
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.