logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Książki drukowane: propozycje dla Ciebie

Robert Chwałowski
Dobra książka to nie tylko treść, lecz także nienaganna forma, na którą wpływ ma mnóstwo elementów: skład tekstu powinien być wykonany w sposób staranny oraz poprawny pod względem zarówno technicznym, jak i językowym, kompozycja graficzna książki powinna łączyć w sobie estetykę i funkcjonalność. Robert Chwałowski przedstawia zbiór zasad, które mogą pomóc wydawcy, redaktorowi technicznemu, grafikowi czy operatorowi DTP w stworzeniu książki dobrej właśnie pod względem formy. Dotychczas trzeba było poszukiwać tych za... Zamów
Tim Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Modelowanie własnej kariery. Jednostronicowe sposoby na życiową przemianę Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur twórcy międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Praktyczny i inspirujący podręcznik planowania satysfakcjonującego życia Stworzony przez 328 profesjonalistów z całego świata Zawiera praktyczny kurs analizowania modeli biznesowych Opisuje innowacyjne metody modyfikacji Twojej kariery zawodowej Osobisty model biznesowy to innowacyjne ... Zamów
Marcin Lis
Naucz się wreszcie samodzielnie tworzyć strony internetowe! Jakie techniki koniecznie trzeba poznać, by własnoręcznie projektować witryny WWW? Co zrobić, by wszystkie elementy strony znalazły się na swoich miejscach? Jak nadać stronie indywidualny charakter i opublikować ją w sieci? O projektowaniu witryn internetowych napisano już tyle książek, że można by z nich stworzyć osobną bibliotekę. Rzecz jednak w tym, że większość z nich skierowana była do informatyków, a więc ludzi posługujących się specyficznym żar... Zamów
Todd Parker, Scott Jehl, Maggie Costello Wachs, Patty Toland
Twórz strony dostępne dla każdej przeglądarki i dowolnego połączenia internetowego! Najlepsze praktyki pisania kodu HTML, CSS i JavaScript Konkretny kod znaczników stylów Eliminacja złych nawyków programistycznych Tworzenie ogólnodostępnych witryn Obecnie tempo powstawania nowych stron i aplikacji jest zawrotne. Korzystanie z sieci jest coraz łatwiejsze, szybsze i bardziej dynamiczne. Co więcej, uwalniamy się od kabli dzięki rozwojowi telefonów komórkowych z dostępem do internetu i kompaktowych netbooków, zape... Zamów
Brian P. Hogan, Chris Warren, Mike Weber, Chris Johnson, Aaron Godin
Zostań wszechstronnym webmasterem! Tworzenie nowoczesnych stron internetowych to cenna umiejętność. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym programistą WWW, czy masz wieloletnie doświadczenie w tej branży, poznanie gotowych rozwiązań zawartych w tej książce sprawi, że staniesz się bardziej wszechstronnym specjalistą. Znajdziesz tu ponad 40 zwięźle opisanych, wypróbowanych rozwiązań problemów towarzyszących tworzeniu stron internetowych oraz poznasz nowe sposoby pracy, które pozwolą Ci jeszcze bardziej rozwin... Zamów
Jarosław Cisek
Dobry interfejs graficzny aplikacji Windows? Tylko z WPF! Poznaj metody tworzenia nowoczesnych i spójnych GUI Naucz się korzystać z możliwości WPF i języka XAML Dowiedz się, jak łączyć atrakcyjne interfejsy z logiką programów Windows Presentation Foundation to nowoczesny system graficzny, umożliwiający tworzenie i wyświetlanie atrakcyjnych wizualnie aplikacji okienkowych dla środowiska Windows. Technologia ta powstała w odpowiedzi na stale rosnącą potrzebę dostarczania wysokiej jakości grafiki, której prezentacja... Zamów
Nick Bilton
Od hakera do miliardera W chwili pisania tej książki liczba aktywnych użytkowników Twittera sięgała 300 milionów. Serwis ten stał się narzędziem wykorzystywanym do walki z opresyjnymi rządami na Środkowym Wschodzie, marketingowym wsparciem przedsiębiorstw oraz ogólnoświatowym salonem dyskusyjnym. Z Twittera korzystają dziś wielcy tego świata, łącznie z papieżem i prezydentem Stanów Zjednoczonych. Z zewnątrz wszystko wygląda pięknie, jednak kulisy tego potężnego medium społecznościowego ... Zamów
Evan Burchard
Najlepsze przepisy na gry w przeglądarce! Popularność języków JavaScript i HTML5 bije wszelkie rekordy. Nikogo to nie dziwi, bo potencjał, jaki drzemie w tych technologiach, jest niewyobrażalny. Efekty, które do tej pory wydawały się nie do osiągnięcia w przeglądarce bez wykorzystania technologii Flash lub apletów Java, teraz można uzyskać bez większego problemu! Dostrzegli to producenci gier i deweloperzy. Zaczęli tworzyć coraz bardziej wymyślne aplikacje i gry, działające w środowisku przeglądarki internetowej. ... Zamów
Marcin Żukowski
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz sw&o... Zamów
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie s... Zamów
2 3 4 5 6
Strona 4/55 (propozycji: 548)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764