logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Seria helion: Smashing Magazine

Bill Sanders
Uwaga! Książka nie jest w kolorze. Rozdział "Praca z wartościami kolorów" udostępniamy Wam w kolorze pod tym adresem.»" Gruntowny przegląd nowych znaczników, atrybutów i wartości w HTML5 Projektowanie struktury i nawigacji strony oraz korzystanie z grafiki, plików audio i wideo Sposoby na poprawne wyświetlanie witryny w różnych przeglądarkach Niezbędny podręcznik dla webmasterów i programistów, którzy chcą szybko zacząć pracę z HTML5! Po latach intensywnego rozwoju i niemal corocznego wprowadzania now... Zamów
Eric Meyer
Wykorzystaj potencjał technologii CSS 3 i HTML 5 pod okiem najsłynniejszego eksperta w tej dziedzinie! Przegląd najbardziej przydatnych narzędzi, selektorów oraz nowości w języku CSS 3 Ponad piętnaście skutecznych technik rozmieszczania elementów na stronie Sposoby na tworzenie efektownych układów oraz formatowanie i stylizowanie tabel Czym byłby dzisiaj Internet, gdyby nie fantastyczne możliwości CSS? Przestrzenią pełną nudnych, podobnych do siebie i zapewne średnio atrakcyjnych dla współczesnych użytkowników... Zamów
Matt Ward
Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Pierwsza część "Smashing Book" zdobyła wyjątkowe uznanie i popularność, a druga na 100% pobije tamten rekord! Ta książka to zbiór praktycznych projektów, prześwietlonych pod względem użyteczności, designu i programowania. Dziewięć genialnych rozdziałów zawiera wiedzę ... Zamów
Jesmond Allen, James Chudley
Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Jest obowiązkową lekturą każdego projektanta stron WWW! Projektowanie User eXperience to jeden z najgorętszych tematów w ostatnim czasie. Jeżeli Twój produkt nie wywrze odpowiedniego wrażenia na użytkowniku oraz nie będzie dla niego łatwy w obsłudze, nie masz szans odn... Zamów
Gareth Hardy
Stwórz doskonałe logo! Jak zaprojektować logo? Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego? Jak uniknąć ślepych zaułków? Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podsta... Zamów
Cameron Chapman
Niezwykła książka, niezbędna każdemu projektantowi! Cierpisz na brak weny? Otoczenie nie sprzyja kreatywności? Nie masz pomysłu na kolejny projekt? Jeżeli siadasz do komputera i nie potrafisz wykrzesać z siebie ani odrobiny zapału, to znaczy, że masz problem. Ale nie martw się! Mamy genialne rozwiązanie właśnie dla Ciebie! Ta książka to niewyczerpane źródło inspiracji. Znajdziesz w niej mnóstwo ciekawych i pomysłowych stron internetowych, liczne zdjęcia oraz bezcenne porady, co robić w trudnych chwilach. Cameron ... Zamów
G. Avola, Jon Raasch
„Smashing Magazine” to jeden z najpopularniejszych serwisów poświęconych zagadnieniom z dziedziny programowania, między innymi tworzenia profesjonalnych stron WWW. Jest to obowiązkowa pozycja wśród ulubionych serwisów każdego projektanta i dewelopera. Na łamach tego portalu najwybitniejsi eksperci dzielą się wiedzą z zakresu projektowania interfejsów użytkownika, aplikacji mobilnych i stron WWW. Kolejna książka z tej serii poświęcona jest w całości aplikacjom mobilnym. W trakcie lektury poznasz podstaw... Zamów
1
Strona 1/1 (propozycji: 7)
Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764