logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kultowe żelki Haribo w opakowaniach z dedykacjami

  PR 25.01.2021, przeczytano 3734 razy
ilustracjastrzałka

Marka HARIBO rozpoczyna rok #zradością! 20 stycznia wystartował konkurs, w którym do wygrania są specjalne gift boxy pełne produktów HARIBO – z możliwością personalizowania opakowania i umieszczenia na nim zdjęcia oraz dedykacji dla bliskiej osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kultowe-zelki-haribo-w-opakowaniach-z-dedykacjami,389940,artykul.html

Podaruj #zradością

Początek roku obfituje w wyjątkowe dni: Dzień Babci i Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet. To tylko niektóre ze szczególnych okazji, kiedy żelki mogą stać się miłym upominkiem dla bliskiej osoby. Dodatkowo, biorąc udział w konkursie HARIBO można wygrać unikalny, wyjątkowy prezent i podarować wybranej osobie gift box wypełniony żelkami HARIBO z własnym zdjęciem i dedykacją. To ciekawy i oryginalny sposób na wyrażenie myśli i uczuć.

Aby wziąć udział w konkursie należy w dniach od 20 stycznia do 20 marca br. zakupić jeden, dowolny produkt HARIBO, zachować dowód zakupu, zarejestrować go na stronie oraz kreatywnie dokończyć zdanie konkursowe: „Chcę podarować HARIBO…”

Nagrodą w konkursie dla każdego laureata jest zestaw dwóch personalizowanych gift boxów, z których każdy zawiera 10 produktów marki HARIBO oraz dodatkowo nagrodę pieniężną – banknot o wartości 100 zł. Łącznie do wygrania jest aż 300 takich zestawów.

ilustracjastrzałka

Radość dzielenia się

Konkurs HARIBO nawiązuje do idei komunikacyjnej marki, prowadzonej pod hasłem #zradością. Jest ona ściśle związana z motto HARIBO: „Smak radości dla dzieci i dorosłych” i opiera się na emocjach oraz wyjątkowych doświadczeniach, które towarzyszą nam, kiedy sięgamy po żelki HARIBO – to radość spożywania i dzielenia się z bliskimi. Celem działań prowadzonych pod hasłem  #zradością jest także pokazanie HARIBO jako marki podążającej za trendami i będącej blisko konsumentów.

ilustracjastrzałka

Złote Misie w opakowaniach z dedykacjami

Aktywacji towarzyszy powrót wyjątkowej edycji kultowych Złotych Misiów w torebkach z dedykacjami. Na specjalnych opakowaniach znajduje się 8 komunikatów, które w nietypowy i miły sposób pozwolą okazać sympatię, przyjaźń czy miłość, wywołując radość i uśmiech na twarzy obdarowywanej osoby.

Złote Misie z dedykacją pozwolą przekazać bliskiej osobie wybraną wiadomość, np. Słodkie dzięki, Uśmiechnij się, Sam wiesz za co, Przepychota dla Ciebie czy Owocaśnego dnia! Żelki HARIBO można także wręczyć jako Miśki na szczęście lub z przekazem Weź jednego do ściskania! Złote Misie to najlepiej rozpoznawalny produkt HARIBO. Od lat postrzegane są jako synonim żelek i z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością.

ilustracjastrzałka

Źródło: HARIBO

www.haribo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764