logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

L'Oréal Paris rozszerza kontrakt ambasadorski z Grażyną Torbicką

  PR 22.03.2018, przeczytano 964 razy
ilustracjastrzałka

Grażyna Torbicka dołączyła do elitarnego grona światowych ambasadorek L'Oréal Paris w 2016 roku – jako pierwsza w historii Polka, obok postaci takich jak Helen Mirren, Julianne Moore czy Naomi Watts, reprezentuje markę zarówno w kraju, jak i na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/l-or%C3%A9al-paris-rozszerza-kontrakt-ambasadorski-z-grazyna-torbicka,35891,artykul.html

W trakcie 2-letniej współpracy, konsumenci mogli podziwiać niezwykle szanowaną i znaną dziennikarkę w kampaniach reklamowych takich produktów jak Excellence (koloryzacja włosów) oraz Ekspert Wieku (pielęgnacja twarzy). Ambasadorka dwukrotnie reprezentowała także Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie L'Oréal Paris od ponad 20 lat pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu. Od wiosny kontrakt ambasadorski wkracza na kolejny poziom i zostaje rozszerzony o dodatkową, bardzo prestiżową kategorię – Grażyna Torbicka stanie się twarzą flagowych produktów do makijażu. Jako pierwsza z udziałem gwiazdy, startuje kampania kultowej linii tuszów do rzęs od L'Oréal Paris – Volume Million Lashes.

L'Oréal Paris to nie tylko jeden z najpotężniejszych symboli rynku beauty i firma kosmetyczna z najdłuższymi tradycjami. To także marka znana ze szczególnego zaangażowania w promowanie wyjątkowych, silnych kobiet – jej Ambasadorki od lat inspirują kobiety na całym świecie, udowadniając, że prawdziwe piękno kryje się w spełnieniu, szczęściu i pasji. Ambasadorki L'Oréal Paris to kobiety wyjątkowe – stylowe, charyzmatyczne, utalentowane, o wyjątkowej klasie oraz niezwykłych dokonaniach zawodowych. Wśród nich znajdziemy takie ikony jak Julianne Moore, Jane Fonda, Helen Mirren czy Susan Sarandon. Do grona światowych ambasadorek L’Oreal Paris, 2 lata temu dołączyła ikona polskiej sceny filmowej i kulturalnej - Grażyna Torbicka.

Dziennikarka została twarzą wybranych produktów marki L'Oréal Paris z dwóch kategorii: koloryzacja włosów i pielęgnacja twarzy. W tym czasie wyemitowanych zostało kilkanaście kampanii reklamowych z udziałem Ambasadorki, a polska delegacja na czele z Grażyną Torbicką pojawiła się dwukrotnie na czerwonym dywanie w Cannes.

Podczas konferencji prasowej inaugurującej współpracę z marką, Grażyna Torbicka mówiła: - To dla mnie wielka przyjemność i zaszczyt, że mogę znaleźć się wśród niezwykłych kobiet, które reprezentują wartości L'Oréal Paris. Są wśród nich kobiety, które podziwiam za ogromny talent, ale również za emanowanie pięknem.

Z początkiem 2018 roku, podjęta została dwustronna decyzja o kontynuacji współpracy. Tym razem w jeszcze szerszym zakresie, obejmującym kluczową dla firmy kategorię kosmetyków kolorowych, sygnowanych marką L'Oréal Paris.

- Jako L’Oréal Paris, jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasza współpraca z Grażyną Torbicką układa się tak doskonale – to ogromna duma, obserwować polską Ambasadorkę, która błyszczy wśród międzynarodowych gwiazd, wnosząc do świata marki swój talent, mądrość i piękno. Decyzja o przedłużeniu kontraktu była dla nas oczywista. Dziś z radością możemy potwierdzić, że wzorem nielicznych, największych międzynarodowych gwiazd, Pani Grażyna Torbicka staje się ambasadorką aż trzech kategorii - pozostając twarzą linii Excellence oraz Ekspert Wieku, będzie reprezentować także flagową kategorię produktów do makijażu. Przed nami, obok licznych kampanii, także kolejny wyjazd na Festiwal Filmowy w Cannes, gdzie Pani Grażyna po raz kolejny spotka się na czerwonym dywanie z gronem pozostałych ikonicznych kobiet – Ambasadorek marki. – mówi Katarzyna Chaber, Communication Director CPD L'Oréal Polska.

- Chciałabym dodawać kobietom siły i pokazywać, że wszystkie mogą czuć się spełnione i szczęśliwe, ponieważ są tego warte. Misja marki była mi bliska od zawsze. Pełniąc rolę Ambasadorki L’Oréal Paris, miałam okazję przekazywać tę wizję podczas realizowanych kampanii, spotkań z konsumentkami czy poprzez reprezentowanie Polski w Cannes. Dało mi to dużo satysfakcji. Kontynuacja współpracy była dla mnie naturalna, a decyzja o jej rozszerzeniu otwiera nowe możliwości do kolejnych inspirujących przedsięwzięć i spotkań. – dodaje Grażyna Torbicka.

Produkty do makijażu od L’Oréal Paris to dziesiątki nowych trendów i premier, ale także takie klasyki jak choćby podkłady True Match, pomadki Color Riche czy linia tuszów Volume Million Lashes – to właśnie one i magia spojrzenia stały się tematem najnowszej kampanii make-up z udziałem Grażyny Torbickiej.

- Osobowość, pasja, poczucie piękna w sytuacji, kiedy czuję się silna i pewna – to wszystko kryje się w naszych oczach. O tym jakie historie kryją się za każdym spojrzeniem, opowiadam w najnowszej kampanii zrealizowanej dla Volume Million Lashes pod hasłem spojrzenie #wartemilionów. Zachęcam także Polki by dzieliły się swoimi doświadczeniami. – komentuje Grażyna Torbicka.

Kolejny projekt, w którym można będzie zobaczyć polską Ambasadorkę L’Oréal Paris to Festiwal Filmowy Cannes. Grażyna Torbicka, poza funkcjami reprezentacyjnymi związanymi z pełnioną rolą Ambasadorki marki, będzie jak zawsze dzielić się swoją wiedzą i pasją filmową oraz dziennikarską.

METRYCZKA KAMPANII VOLUME MILLION LASHES

  • Oficjalny tytuł kampanii: #WARTEMILIONÓW
  • Kreacja: McCann Worldgroup Polska
  • Reżyseria: Kuba Kossak
  • Produkcja: Lucky Luciano
  • Postprodukcja: Efektura
  • Dźwięk: Efektura
  • Planowanie i zakup mediów: STARCOM
  • Działania PR: BIG PICTURE
  • Media: kopia z p. Grażyną Torbicką (21.03-15.04) – Internet (YouTube, VOD, media społecznościowe)
  • Media: kopia globalna – TV (16.03-04.04)

Źródło: L’Oréal Paris

www.lorealparis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764