logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labelexpo Southeast Asia 2023: technologie Mark Andy na stoisku Aldus Group

  PR 02.03.2023, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

Targi Labelexpo Southeast Asia 2023, odbywające się w Bangkoku (Tajlandia) w dniach 11-13 lutego br., były kolejnym wydarzeniem z cyklu Labelexpo Global Series, zorganizowanym przez Tarsus Group. W wystawie wzięło udział ponad 170 wystawców, wśród nich – Aldus Group. Firma od wielu lat pozostaje autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań Mark Andy w regionie Australii i Azji Pacyficznej. Na stoisku byli też obecni przedstawiciele Crosslink – autoryzowanego dealera Mark Andy w Japonii. Podczas trzydniowego wydarzenia, które miało prawdziwie międzynarodowy charakter, promowali oni wspólnie rozwiązania z oferty Mark Andy – cyfrowe/hybrydowe i fleksograficzne maszyny drukujące oraz przewijarki/krajarki. Zainteresowanie nimi ze strony zwiedzających stoisko Aldus Group było bardzo duże, zarówno ze strony obecnych jak i potencjalnych użytkowników maszyn Mark Andy.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labelexpo-southeast-asia-2023%3A-technologie-mark-andy-na-stoisku-aldus-group,399152,artykul.html

- Targi Labelexpo Southeast Asia były dla nas – po ubiegłorocznej wystawie w Indiach – kolejną świetną okazją do promowania najnowszych rozwiązań Mark Andy, skierowanych na rynek etykiet i opakowań drukowanych w technologii wąskowstęgowej – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy. – Rynki Dalekiego Wschodu i Azji Pacyficznej, jak też Australii i Oceanii, są bardzo perspektywiczne w wymiarze lokalnym, a wiele działających tam drukarń, dotychczas bazujących na konwencjonalnych, wysłużonych maszynach (typograficznych czy sitodrukowych) rozważa inwestycję w nowoczesny sprzęt, wykorzystujący fleksografię oraz druk cyfrowy. Mamy tu bardzo dużo do zaoferowania, a Mark Andy stale wprowadza do swojej oferty nowe rozwiązania technologiczne.

W ostatnim czasie były nimi m.in. hybrydowe maszyny - inkjetowa Digital Series iQ czy tonerowa Digital Pro MAX. Także w obszarze oprogramowania wspierającego produkcję etykietową dzieje się w Mark Andy bardzo dużo. W minionym roku firma wprowadziła do oferty dwa stworzone we własnym zakresie rozwiązania software’owe. Pierwsze to sMArt link – system monitorowania procesu wytwórczego w czasie rzeczywistym, zaprojektowany z myślą o optymalizacji maszyn wykorzystywanych do drukowania etykiet i opakowań. Drugim był moduł do cyfrowej impozycji – ProWORX”.

- Wszystkie one były przedmiotem rozmów przeprowadzonych przez nas, wspólnie z przedstawicielami firmy Crosslink, podczas targów – potwierdza Chris Bodger, National Sales Manager Graphics w firmie Aldus Group. – Labelexpo Southeast Asia odwiedziło wiele osób i – co istotne – byli to nie tylko przedstawiciele lokalnych, tajskich drukarń i przetwórców etykiet. Targi okazały się prawdziwie międzynarodowym wydarzeniem, przyciągając gości z krajów dalekowschodnich i Azji Pacyficznej oraz Australii. Podczas dyskusji na stoisku wyraźnie dało się odczuć wzmożone zainteresowanie technologią cyfrową i hybrydową. Staraliśmy się podczas rozmów wskazywać na liczne zalety wdrożenia maszyn tego rodzaju, dających przewagę rynkową ich użytkownikom, przede wszystkim w zakresie produkcji nisko- i średnionakładowej. Duże wrażenie na naszych gościach robiły zaprezentowane na stoisku próbki wydruków zrealizowanych w maszynach  Digital Series HD, Digital Series iQ i Digital Pro, zwłaszcza te uwzględniające różne formy uszlachetniania, rzecz jasna realizowanego inline. To właśnie jakość i wydajność w dużym stopniu decydują o sukcesie rynkowym maszyn hybrydowych Mark Andy.

Wydajność, ekologia, lokalne wsparcie

Jak dodaje Chris Bodger, poza jakością i wydajnością rozmowy z klientami coraz częściej dotyczą również kwestii środowiskowych:

- Drukarnie i przetwórcy poszukują tu pomocy i wsparcia ze strony producentów i dostawców sprzętu poligraficznego. Również nas pytano o to, w jaki sposób możemy się włączyć w kwestię niwelowania śladu węglowego i realizowania polityki zrównoważonego rozwoju przez naszych klientów. Sporo uwagi przywiązywano w tym kontekście do kwestii zredukowania ilości odpadów generowanych podczas procesów drukowania i uszlachetniania.

- Tu z pomocą przychodzą nie tylko wydajne maszyny do drukowania i przetwarzania etykiet, jakie posiadamy w ofercie, ale też wspomniane wcześniej rozwiązania software’owe – mówi Lena Chmielewska-Bontron. – Optymalizacja procesów produkcji i zwiększanie szeroko rozumianej wydajności wpisuje się w kwestie środowiskowe, gdyż usprawnienia w zakresie software’u pomagają lepiej wykorzystywać surowce i ograniczać straty materiałowe. Właściwa impozycja prac w programie ProWORX i ich prawidłowe rozmieszczenie pomaga realizować krótkie i średnie serie wydajniej i bardziej proekologicznie. Z kolei system sMArt link umożliwia wgląd w status produkcji w czasie realnym, dzięki czemu operator może dokonywać na bieżąco korekt i usprawnień, wpływając na wyższą wydajność i minimalizując ilość odpadów. Cieszymy się zatem, że za sprawą nowych rozwiązań, zarówno sprzętowych jak i software’owych, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów.

- Ważna kwestia, na którą zwracali uwagę nasi goście, to wsparcie techniczne, oferowane lokalnie, i bieżąca dostępność do części zamiennych. Dzięki rozbudowanym strukturom handlowym i serwisowym Aldus Group i Crosslink, nasza działalność w tym zakresie obejmuje cały region Azji Pacyficznej i Australii – dodaje Chris Bodger.

Po Azji – Ameryka Łacińska i Europa

Podsumowując targi Labelexpo Southeast Asia, Chris Bodger mówi:

- Z naszego punktu widzenia było to bardzo udane wydarzenie. Wysoka frekwencja, międzynarodowa publiczność, rzeczowe rozmowy na stoisku – wszystko to skłania nas do refleksji, by w przyszłości zaprezentować na tych targach działającą maszynę. Z pewnością jednak znajdziemy się w gronie wystawców kolejnej edycji tej wystawy.

Lena Chmielewska-Bontron dodaje: - Dziękujemy naszym partnerom handlowym z Azji i Australii za skuteczną promocję Mark Andy podczas tego wydarzenia. Mamy nadzieję na rychłe spotkania także z klientami z innych kontynentów podczas dwóch wydarzeń z serii Labelexpo, jakie jeszcze w tym roku są przed nami: w kwietniu w Meksyku i we wrześniu w Brukseli. Z pewnością oba te wydarzenia będą doskonałą okazją do dyskusji na temat rynku, zmian na nim zachodzących i oczekiwań klientów oraz konsumentów.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso publikuje badania „Opakowania spożywcze dla lepszych systemów żywnościowych”
Stora Enso opublikowała swoje najnowsze badania, rzucające – jak podkreśla – nowe światło na znaczenie opakowania w kontekście zwiększenia proekologiczności systemów żywnościowych. W raporcie zatytułowanym „Opakowania spożywcze dla lepszych systemów żywnościowych” firma wskazuje 13 czynników wpływających na łańcuch wartości...
Wydruk po raz kolejny z Duplo
Drukarnia Wydruk z Katowic po raz kolejny zdecydowała się na zakup urządzenia z oferty Duplo. Tym razem wybrała system zbierająco-broszurujący Duplo 600i. Od jakiegoś czasu w firmie pracuje również bigówko-falcerka Multigraf Touchline CF-375 oraz automatyczna linia do oprawy zeszytowej iSaddle – oba urządzenia z oferty Duplo Polska. Dostawcą wszystkich tych maszyn...
API Folie Polska na Kongresie Etykiety Samoprzylepne 2023
W dniach 1-2 czerwca br. w hotelu Aquarius Spa w Kołobrzegu odbywać się będzie Kongres Etykiety Samoprzylepne 2023, organizowany przez wydawnictwo Polski Drukarz. Wśród współorganizatorów wydarzenia po raz kolejny znajdzie się firma API Folie Polska. Katarzyna Kozińska – jej dyrektor zarządzająca – wygłosi referat podczas stanowiącej integralną część kongresu 18....
„Cyfrowa rewolucja – odkryj nowe horyzonty w świecie opakowań”
Firma DKS - multibrandowy dostawca, który od 30 lat zajmuje się wdrożeniami kompleksowych rozwiązań dla druku – już niebawem na dwa dni „zamieni się” w drukarnię, oferującą dwie innowacyjne, pełnie linie do produkcji opakowań. W dniach 21-22 czerwca, w godzinach 9.00- 16.30, wraz z firmą Akonda i partnerami zaprasza na konferencję oraz warsztaty do swojej...
Media Meeting CEE - Wuerzburg 2023
W 2022 roku koncern Koenig & Bauer wypracował 1,2 miliarda euro przychodu – o 100 milionów więcej niż w 2021 r. Konsekwentnie realizuje wprowadzoną półtora roku temu strategię „Exceeding Print” poprzez cyfryzację, indywidualizację i zrównoważony rozwój, a także skutecznie identyfikuje obszary o wysokim potencjale wzrostu i nie waha...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764