logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska 2021/2022

  PR 30.07.2021, przeczytano 420 razy

Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Dołącz do 10. edycji projektu. Na logotyp Twojej firmy czekamy od 29 lipca do 15 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mapa-podmiotow-internetowych-iab-polska-2021-2022,392468,artykul.html

Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku.

- Główną ideą przyświecającą Mapie Podmiotów Internetowych jest maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

  • Ubiegłoroczną Mapę Podmiotów Internetowych IAB Polska można pobrać TUTAJ[PDF]

Dlaczego warto dołączyć do dziesiątej edycji projektu?

To niekwestionowany drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych, czyli Twoich potencjalnych klientów.

To usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku interaktywnym, pogrupowanych w 9 zaktualizowanych obszarach głównych podzielonych na 58 kategorii, pozwalających znaleźć partnera na każdym etapie projektowania kampanii digitalowej. Obszary to:

  • Kreacja i realizacja
  • Narzędzia
  • Programmatic
  • E-commerce
  • Powierzchnie reklamowe
  • Analizy
  • Usługi
  • Edukacja
  • Ambasadorzy Digitalu (wcześniej Reklamodawcy)

Możesz zgłosić dowolną liczbę logotypów w wybranych kategoriach rynkowych, w których mają się znaleźć;

Projekt jest otwarty dla wszystkich uczestników rynku digital, zarówno firm członkowskich IAB Polska, jak i niezrzeszonych.

Cennik:

  • Członek stowarzyszony i branżowy IAB Polska – 1 logotyp bezpłatnie
  • Członek zarządzający IAB Polska – 3 logotypy bezpłatnie
  • Dodatkowy logotyp firmy członkowskiej IAB Polska – cena 600 zł netto + VAT 23%
  • Logotyp uczelni współpracującej z IAB Polska (niezrzeszonej) – cena 500 zł netto + VAT 23%
  • Logotyp firmy niezrzeszonej w IAB Polska – cena 1350 zł netto + VAT 23%

Powyższe ceny dotyczą umieszczenia logo w jednej wybranej kategorii.

Wypełnij formularz i zgłoś się już teraz! Pamiętaj: im wcześniej wyślesz formularz, tym wyżej umieścimy logo Twojej firmy w danej kategorii. O pozycji logo w danej kategorii decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia przyjmujemy do 15 września 2021. Publikacja Mapy odbędzie w grudniu 2021

  • Formularz można wypełnić TUTAJ.

Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska tworzona jest co roku na nowo, w związku z czym firmy, których logotyp znajdował się na ubiegłorocznej publikacji, również proszone są o przesłanie zaktualizowanych materiałów.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764