logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Graal wzmacnia działania reklamowe i zgarnia nagrody

  PR 08.07.2020, przeczytano 382 razy
ilustracja

Pierwsze półrocze 2020 roku było dla Grupy Kapitałowej Graal niezwykle intensywne. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią marka odnotowała wzrosty sprzedaży, a produkty Graal wyróżnione zostały czterema prestiżowymi nagrodami konsumenckimi. W czerwcu zrealizowana została największa w historii firmy kampania reklamowa, obejmująca swym zasięgiem TV, internet, prasę branżową i punkty sprzedaży. Marka intensyfikuje też aktywność w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-graal-wzmacnia-dzialania-reklamowe-i-zgarnia-nagrody,387705,artykul.html

Z roku na rok Polacy coraz chętniej sięgają po ryby i sałatki z rybą w puszce. Rośnie bowiem świadomość konsumentów, że produkty te stanowią zdrowe i pełnowartościowe posiłki, dostarczające niezbędnych witamin oraz minerałów. Latem ryby w puszce zyskują na znaczeniu jeszcze bardziej. Grupa Graal postanowiła wykorzystać ten trend i wzmocnić komunikację oraz intensywność działań reklamowych. W dniach 10-30 czerwca br. przeprowadziła kampanię reklamową pod hasłem „Graal w rytmie życia”. Na kanałach głównych TV, w stacjach tematycznych o największej oglądalności oraz w popularnych platformach VOD wyemitowano 30-sekundowe spoty reklamowe. Pokazano w nich zalety zdrowotne spożywania ryb w puszce Graal, które mogą być zarówno bogatą w kwasy omega-3 i witaminy przekąską, jak i bazą do dań głównych. Podkreślono też naturalne pochodzenie produktów i bezpieczeństwo, jakie zapewnia odpowiedni proces obróbki termicznej i zamknięcie ryby w trwałe opakowania bez BPA.

Grupa Graal wzmacnia sprzedaż poprzez działania reklamowe i modelowanie nowych nawyków konsumenckich.

- W ostatnich miesiącach obserwujemy duże wzrosty w całej kategorii przetworów rybnych w puszce. Postanowiliśmy wykorzystać ten trend  i pokazać, że właśnie teraz jest czas na zdrowe ryby, starannie przyrządzone i zamknięte w bezpiecznych puszkach - mówi Justyna Frankowska, Członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Letnia kampania reklamowa Graala jest dowodem na to, że o rybach w puszce można myśleć nie tylko jako produkcie na wakacje, ale przede wszystkim jako elemencie zdrowej diety i składniku pełnowartościowych, również i ciepłych dań – dodaje.

Kampania telewizyjna marki Graal w TV dostała mocne wsparcie w prasie branżowej, kanałach digital, a także w postaci działań trademarketingowych i atrakcyjnych materiałów POS w punktach sprzedaży.

Współpraca z influencerami

W komunikacji z młodszym pokoleniem Grupa Graal stawia na social media i współpracę z influencerami. W okresie lockdownu firma zorganizowała na Facebooku marek Graal i Salatino wirtualną kolację,  w której wzięło udział blisko 8 tysięcy internautów. 29 czerwca znana blogerka z portalu „Czytamy etykiety” na kilka dni przejęła też instagramowe konto Salatino Active, gdzie poddawała szczegółowej analizie składy sałatek z rybą tej marki i tłumaczyła, na co zwracać uwagę przy zakupie konserw, np. na wycieczkę. W dniach 26 czerwca – 7 lipca na profilu Salatino Active prowadzony był również konkurs pod hasłem #DobrySkładWpodróży.

Cztery wyróżnienia w konkursach konsumenckich

O zaufaniu, jakim konsumenci darzą produkty marki Graal, świadczą przyznane firmie w pierwszej połowie 2020 roku wyróżnienia: złote godło „Konsumencki Lider Jakości 2020” w kategorii „Konserwy Rybne”, tytuł „Hit Konsumenta Roku 2020” dla fileta z makreli w sosie pomidorowym oraz certyfikaty „Dobra Marka 2020 - Jakość, Zaufanie, Renoma” i „Polska Dobra Marka 2020”.

Źródło: GRUPA KAPITAŁOWA GRAAL

www.graalgroup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764