logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Graal wzmacnia działania reklamowe i zgarnia nagrody

  PR 08.07.2020, przeczytano 173 razy
ilustracja

Pierwsze półrocze 2020 roku było dla Grupy Kapitałowej Graal niezwykle intensywne. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią marka odnotowała wzrosty sprzedaży, a produkty Graal wyróżnione zostały czterema prestiżowymi nagrodami konsumenckimi. W czerwcu zrealizowana została największa w historii firmy kampania reklamowa, obejmująca swym zasięgiem TV, internet, prasę branżową i punkty sprzedaży. Marka intensyfikuje też aktywność w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-graal-wzmacnia-dzialania-reklamowe-i-zgarnia-nagrody,387705,artykul.html

Z roku na rok Polacy coraz chętniej sięgają po ryby i sałatki z rybą w puszce. Rośnie bowiem świadomość konsumentów, że produkty te stanowią zdrowe i pełnowartościowe posiłki, dostarczające niezbędnych witamin oraz minerałów. Latem ryby w puszce zyskują na znaczeniu jeszcze bardziej. Grupa Graal postanowiła wykorzystać ten trend i wzmocnić komunikację oraz intensywność działań reklamowych. W dniach 10-30 czerwca br. przeprowadziła kampanię reklamową pod hasłem „Graal w rytmie życia”. Na kanałach głównych TV, w stacjach tematycznych o największej oglądalności oraz w popularnych platformach VOD wyemitowano 30-sekundowe spoty reklamowe. Pokazano w nich zalety zdrowotne spożywania ryb w puszce Graal, które mogą być zarówno bogatą w kwasy omega-3 i witaminy przekąską, jak i bazą do dań głównych. Podkreślono też naturalne pochodzenie produktów i bezpieczeństwo, jakie zapewnia odpowiedni proces obróbki termicznej i zamknięcie ryby w trwałe opakowania bez BPA.

Grupa Graal wzmacnia sprzedaż poprzez działania reklamowe i modelowanie nowych nawyków konsumenckich.

- W ostatnich miesiącach obserwujemy duże wzrosty w całej kategorii przetworów rybnych w puszce. Postanowiliśmy wykorzystać ten trend  i pokazać, że właśnie teraz jest czas na zdrowe ryby, starannie przyrządzone i zamknięte w bezpiecznych puszkach - mówi Justyna Frankowska, Członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Letnia kampania reklamowa Graala jest dowodem na to, że o rybach w puszce można myśleć nie tylko jako produkcie na wakacje, ale przede wszystkim jako elemencie zdrowej diety i składniku pełnowartościowych, również i ciepłych dań – dodaje.

Kampania telewizyjna marki Graal w TV dostała mocne wsparcie w prasie branżowej, kanałach digital, a także w postaci działań trademarketingowych i atrakcyjnych materiałów POS w punktach sprzedaży.

Współpraca z influencerami

W komunikacji z młodszym pokoleniem Grupa Graal stawia na social media i współpracę z influencerami. W okresie lockdownu firma zorganizowała na Facebooku marek Graal i Salatino wirtualną kolację,  w której wzięło udział blisko 8 tysięcy internautów. 29 czerwca znana blogerka z portalu „Czytamy etykiety” na kilka dni przejęła też instagramowe konto Salatino Active, gdzie poddawała szczegółowej analizie składy sałatek z rybą tej marki i tłumaczyła, na co zwracać uwagę przy zakupie konserw, np. na wycieczkę. W dniach 26 czerwca – 7 lipca na profilu Salatino Active prowadzony był również konkurs pod hasłem #DobrySkładWpodróży.

Cztery wyróżnienia w konkursach konsumenckich

O zaufaniu, jakim konsumenci darzą produkty marki Graal, świadczą przyznane firmie w pierwszej połowie 2020 roku wyróżnienia: złote godło „Konsumencki Lider Jakości 2020” w kategorii „Konserwy Rybne”, tytuł „Hit Konsumenta Roku 2020” dla fileta z makreli w sosie pomidorowym oraz certyfikaty „Dobra Marka 2020 - Jakość, Zaufanie, Renoma” i „Polska Dobra Marka 2020”.

Źródło: GRUPA KAPITAŁOWA GRAAL

www.graalgroup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764