logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska w zespole strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl

  PR 27.05.2021, przeczytano 720 razy

W maju 2021 r. do działu strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl dołączyły dwie nowe osoby, które będą odpowiadać za marketing subskrypcji oraz komunikację z prenumeratorami. Mateusz Nowak objął stanowisko Digital Engagement Lead, a w jego zespole zaczęła pracę Aleksandra Stelmach-Rowińska jako Digital Engagement Specialist.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-nowak-i-aleksandra-stelmach-rowinska-w-zespole-strategii-subskrypcyjnej-wyborcza.pl,391639,artykul.html

Mateusz Nowak w roli Digital Engagement Lead w zespole Wyborcza.pl będzie odpowiedzialny za marketing prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej" i wdrożenie strategii komunikacji dotyczącej oferty subskrypcyjnej, a także za wzmocnienie zaangażowania prenumeratorów oraz ich satysfakcji z bycia częścią tej społeczności.

Do zespołu Mateusza Nowaka dołączyła w maju br. także Aleksandra Stelmach-Rowińska, która objęła stanowisko Digital Engagement Specialist.

- W ubiegłym roku Wyborcza.pl pozyskała rekordową liczbę nowych subskrybentów. Dlatego w naturalny sposób nasza uwaga koncentruje się obecnie na zapewnieniu im odpowiedniej oferty i odpowiadaniu na ich potrzeby tak, by pozostali w gronie cyfrowych prenumeratorów. Podobnie jak inni wydawcy działający w modelu subskrypcyjnym stawiamy na mocniejsze angażowanie okazjonalnych użytkowników Wyborcza.pl oraz nowych subskrybentów - 2021 będzie dla nas rokiem zaangażowania - komentuje zmianę Dorota Adamczyk, chief digital revenue officer „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.

Mateusz Nowak od 2007 r. zajmuje się marketingiem produktów i serwisów cyfrowych. Początkowo pracował w Grupie Interia, gdzie na stanowisku senior brand managera odpowiadał za promocję i wzrost serwisów rozrywkowych i komunikacyjnych (w tym m.in. muzyka.interia.pl, film.interia.pl czy Interia Poczta). W kolejnych latach był w zespołach firm Medicover i Cube Group - w tej ostatniej kierował jednym z zespołów odpowiedzialnych za strategie i działania komunikacyjne oraz mediowe w obszarze online dla klientów bezpośrednich agencji. W 2019 r. dołączył do TIDAL, gdzie na stanowisku Marketing Managera odpowiedzialny był za działania akwizycyjne, akcje specjalne, komunikację z użytkownikami oraz współpracę z partnerami na wybranych rynkach CEE. Ostatni rok spędził w firmie Huawei Polska, jako Marketing Manager odpowiadając za promocję serwisów i aplikacji własnych oraz platformy Huawei Ads. Poza obszarem marketingu online Nowak przez 3 lata związany był z Fundacją Peace Festival, w której kierował działaniami promocyjnymi Life Festival Oświęcim.

Aleksandra Stelmach-Rowińska już na studiach rozpoczęła ścieżkę zawodową we współpracy z lokalną agencją PR, równocześnie pomagając w tworzeniu strategii komunikacji dla marek rodzimych. W 2019 r. podjęła współpracę z grupą Domodi. Pracując w dziale social media, odpowiedzialna była za działania organiczne, tworzenie kontentu oraz definiowanie grup odbiorców.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764