logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom numerem 1 w globalnym rankingu Recma za 2018

  PR 21.01.2019, przeczytano 320 razy

MediaCom został uznany przez firmę badawczą RECMA za najlepszą agencję w 2018 r. jeśli chodzi o nowy biznes, co odzwierciedla najlepszą w swojej klasie zdolność tej sieci do pozyskiwania nowych klientów, jak również utrzymywania już obsługiwanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacom-numerem-1-w-globalnym-rankingu-recma-za-2018,380881,artykul.html

Z danych raportu RECMA New Biz Balance wynika, że sieć MediaCom zdobyła w 2018 r. nowe biznesy o wartości 2,76 miliarda dolarów, czyli więcej niż którykolwiek z konkurentów. Dane są oparte na analizie ponad 1 tys. przetargów o wartości ponad 10 milionów dolarów.

W 2018 r. sieć wygrała liczne przetargi na obsługę budżetów tak dużych marek jak m.in.: Mars, Adidas, Bose i Hilton.

MediaCom zachował także, po wygranych przetargach, obsługę globalnego budżetu firmy Shell oraz brytyjskiego budżetu Sky. Wcześniej, w 2017 roku, według danych RECMA, MediaCom zwiększył swoje przychody o ponad 2,6 mld dol., pozyskując takich klientów jak m.in. PSA Peugeot Citroën, Walgreen Boots Alliance, Richemont i Falabella.

- Nowobiznesowe zespoły MediaCom i cała sieć zanotowały w ciągu ostatnich dwóch lat niesamowite wyniki. Dynamiczny rozwój biznesu pozyskanych i utrzymanych przez nas klientów dzięki podejściu Systems Thinking dostarczył nam biznesowych case’ów i innowacyjnych rozwiązań, które wraz z naszą ciężką pracą były podstawą naszego sukcesu - mówi Toby Jenner, światowy dyrektor operacyjny MediaCom.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764