MediaCom został uznany przez firmę badawczą RECMA za najlepszą agencję w 2018 r. jeśli chodzi o nowy biznes, co odzwierciedla najlepszą w swojej klasie zdolność tej sieci do pozyskiwania nowych klientów, jak również utrzymywania już obsługiwanych.
Z danych raportu RECMA New Biz Balance wynika, że sieć MediaCom zdobyła w 2018 r. nowe biznesy o wartości 2,76 miliarda dolarów, czyli więcej niż którykolwiek z konkurentów. Dane są oparte na analizie ponad 1 tys. przetargów o wartości ponad 10 milionów dolarów.
W 2018 r. sieć wygrała liczne przetargi na obsługę budżetów tak dużych marek jak m.in.: Mars, Adidas, Bose i Hilton.
MediaCom zachował także, po wygranych przetargach, obsługę globalnego budżetu firmy Shell oraz brytyjskiego budżetu Sky. Wcześniej, w 2017 roku, według danych RECMA, MediaCom zwiększył swoje przychody o ponad 2,6 mld dol., pozyskując takich klientów jak m.in. PSA Peugeot Citroën, Walgreen Boots Alliance, Richemont i Falabella.
- Nowobiznesowe zespoły MediaCom i cała sieć zanotowały w ciągu ostatnich dwóch lat niesamowite wyniki. Dynamiczny rozwój biznesu pozyskanych i utrzymanych przez nas klientów dzięki podejściu Systems Thinking dostarczył nam biznesowych case’ów i innowacyjnych rozwiązań, które wraz z naszą ciężką pracą były podstawą naszego sukcesu - mówi Toby Jenner, światowy dyrektor operacyjny MediaCom.
Źródło: MediaCom Warszawa