logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediar buduje ogólnoświatową społeczność fanów sportu

  PR 14.11.2018, przeczytano 761 razy
ilustracjastrzałka

MEDIAR to innowacyjny międzynarodowy ekosystem cyfrowy wspierający fanów różnych dyscyplin. To projekt w pełni zarządzany przez społeczność. Jak sami założyciele mówią stworzony przez fanów dla fanów. Zwolennicy sportowych dyscyplin z całego świata tworzą jedną z najpotężniejszych grup w kulturze globalnej, niezależnie od pochodzenia i języka. Do tej pory brakowało narzędzia, które wykorzystałoby siłę i potencjał kibiców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediar-buduje-ogolnoswiatowa-spolecznosc-fanow-sportu,380141,artykul.html

Na globalnym rynku nie ma uniwersalnej platformy, która byłaby idealnie dostosowana do kibiców. Przed MEDIAR nie było narzędzia, które udostępniałoby możliwość wymieniania się doświadczeniami z korzyścią dla miłośników sportu, czy możliwości podejmowania decyzji w ważnych kwestiach, a co najważniejsze tworzonej przez międzynarodową społeczność kibiców.

- Dostrzegliśmy tutaj możliwość stworzenia narzędzia, które bez irytujących reklam pozwala nagrodzić kibiców za ich wkład i zaangażowanie w daną dyscyplinę. Tak naprawdę to dzięki fanom sport istnieje, bez nich nie byłoby motywacji, wsparcia i chęci do dalszych działań. Sami jesteśmy wielkimi kibicami naszych ulubionych drużyn. Chcemy mieć większy wkład w to co ma wpływ na ich wygraną, dlatego też stworzyliśmy międzynarodową społeczność. Dzięki modelowi DAO i umiejętności angażowania partnerów, każdy kibic będzie mógł wziąć udział na przykład w procesie podejmowania decyzji w swoim ulubionym klubie
 –
mówi Amadeusz Pasieka, COO MEDIAR .

MEDIAR to zdecentralizowany system, którego celem jest wzmacnianie pozycji fanów na międzynarodowej arenie sportu. To także innowacyjne medium informacyjne do dzielenia się emocjami, doświadczeniem i pasją. Dodatkowo daje dostęp do specjalnych wydarzeń i okazji, poprzez sieć partnerską i rynek cyfrowy. Najważniejsze jest również to, że kibice są nagradzani za swoją aktywność. Czerpią dodatkowe korzyści z tego, co kochają. MEDIAR zapewnia również eliminację fałszywych i wprowadzających w błąd wpisów.

Aby zapewnić bezpieczeństwo i skalowalność globalnego ekosystemu MEDIAR, używa technologii blockchain. Pozwala to osiągnąć globalny zasięg, eliminować granice, zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych oraz gwarancję dostarczenia usługi, produktu (poprzez inteligentne umowy). Umożliwia także tańsze i szybsze transakcje oraz zapewnia uczciwość i wygodę decyzji DAO.

Innowacyjność rozwiązania podkreśla również używanie tokenu MDR, czyli cyfrowego narzędzia, dzięki któremu fani będą mogli cieszyć się z pasji w najbardziej wygodny i korzystny dla nich sposób.

- Aby pokazać pierwsze narzędzie obrazujące wartość i siłę ekosystemu MEDIAR stworzyliśmy MatchDiary. To aplikacja będąca innowacyjnym środowiskiem dla fanów piłki nożnej, które łączy w sobie mnóstwo funkcjonalności idealnie dostosowanych do potrzeb użytkowników. Piłka nożna to fenomen międzynarodowy, dlatego postanowiliśmy od niego zacząć – dodaje David Hale, CEO MEDIAR.

MatchDiary to pierwszy krok w budowaniu globalnego rozwiązania dla fanów. W dłuższej perspektywie celem MEDIAR jest udostępnianie platformy dla budowy aplikacji wokół mniejszych społeczności fanów konkretnych sportów i pasji. Tutaj każdy może zostać inwestorem, a co najważniejsze mieć wpływ na to co dzieje się w jego ulubionej dyscyplinie sportu.

Źródło: MEDIAR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764