Warszawski start-up dla PR-owców powiększył zespoły marketingu i obsługi klienta o kolejne dwie osoby.
Bart Donda, Online Marketing Specialist
Zespół marketingu wzmocnił Bart Donda, obejmując nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. online marketingu. Do jego zadań należy optymalizacja treści własnych Prowly pod kątem SEO, a także prowadzenie kampanii reklamowych za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz Google Ads. Wspiera zespół w regularnej ewaluacji i optymalizacji konwersji kanałów produktowych. Przed dołączeniem do Prowly zajmował się digital marketingiem w BimmerTech oraz infopraca.pl.
Prywatnie fan podróżowania, z akcentem na couchsurfing i spontaniczne wypady autostopem. Wierzy, że dobra owsianka może zastąpić każdy posiłek w ciągu dnia. W niewielu wolnych chwilach pojawia się na zawodach akademickich (trójbój siłowy).
Katarzyna Nadia Walczak, Customer Success Specialist
Jako członek zespołu obsługi klienta, Katarzyna Nadia Walczak odpowiada za bieżące wsparcie użytkowników Prowly, współtworzy też materiały pomocnicze dotyczące korzystania z aplikacji. Jak sama określa, pracuje „z ludźmi i dla ludzi”, co najlepiej oddaje jej komunikacyjne i psychologiczne zainteresowania. Przed dołączeniem do Prowly spędziła 5 lat w Fundacji WOŚP, gdzie zajmowała się zarówno obsługą klienta, jak i współorganizacją najważniejszych projektów i wydarzeń fundacji: Finału WOŚP oraz festiwalu Pol'and'Rock.
Oprócz pasji do psychologii i pracy społecznej, Katarzyna interesuje się tworzeniem i rozwijaniem startupów. Na co dzień prowadzi na Instagramie profil @bezplastiku, gdzie stara się inspirować społeczność do rezygnacji z przedmiotów jednorazowego użytku (reklamówki, słomki, kubki i talerze oraz sztućce plastikowe).
Źródło: Prowly