logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby na pokładzie Prowly

  PR 15.11.2018, przeczytano 692 razy

Warszawski start-up dla PR-owców powiększył zespoły marketingu i obsługi klienta o kolejne dwie osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-na-pokladzie-prowly,380144,artykul.html

Bart Donda, Online Marketing Specialist

Zespół marketingu wzmocnił Bart Donda, obejmując nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. online marketingu. Do jego zadań należy optymalizacja treści własnych Prowly pod kątem SEO, a także prowadzenie kampanii reklamowych za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz Google Ads. Wspiera zespół w regularnej ewaluacji i optymalizacji konwersji kanałów produktowych. Przed dołączeniem do Prowly zajmował się digital marketingiem w BimmerTech oraz infopraca.pl.

Prywatnie fan podróżowania, z akcentem na couchsurfing i spontaniczne wypady autostopem. Wierzy, że dobra owsianka może zastąpić każdy posiłek w ciągu dnia. W niewielu wolnych chwilach pojawia się na zawodach akademickich (trójbój siłowy).

Katarzyna Nadia Walczak, Customer Success Specialist

Jako członek zespołu obsługi klienta, Katarzyna Nadia Walczak odpowiada za bieżące wsparcie użytkowników Prowly, współtworzy też materiały pomocnicze dotyczące korzystania z aplikacji. Jak sama określa, pracuje „z ludźmi i dla ludzi”, co najlepiej oddaje jej komunikacyjne i psychologiczne zainteresowania. Przed dołączeniem do Prowly spędziła 5 lat w Fundacji WOŚP, gdzie zajmowała się zarówno obsługą klienta, jak i współorganizacją najważniejszych projektów i wydarzeń fundacji: Finału WOŚP oraz festiwalu Pol'and'Rock.

Oprócz pasji do psychologii i pracy społecznej, Katarzyna interesuje się tworzeniem i rozwijaniem startupów.  Na co dzień prowadzi na Instagramie profil @bezplastiku, gdzie stara się inspirować społeczność do rezygnacji z przedmiotów jednorazowego użytku (reklamówki, słomki, kubki i talerze oraz sztućce plastikowe).

obrazek

Źródło: Prowly

www.prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764