logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medicover współpracuje ze start-upem GdziePoLek.pl

  PR 04.02.2016, przeczytano 746 razy

Sieć prywatnych placówek medycznych Medicover i start-up GdziePoLek.pl rozpoczęły współpracę, dzięki której pacjenci szukający leków za pośrednictwem portalu mogą łatwo umówić się na konsultację u lekarza specjalisty w e-sklepie MediStore.com.pl. Z kolei użytkownicy Medicover OnLine mają możliwość wyszukiwania zaleconych leków w aptekach zintegrowanych z GdziePoLek.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medicover-wspolpracuje-ze-start-upem-gdziepolek.pl-,27357,artykul.html

GdziePoLek.pl umożliwia pacjentom sprawdzenie dostępności potrzebnych leków w aptekach stacjonarnych. Niedawno na mapie pokazującej lokalizacje aptek pojawiły się także przychodnie Medicover oraz możliwość łatwego umówienia i opłacenia wizyty w internetowym sklepie MediStore.com.pl, intensywnie rozwijanym przez tę sieć medyczną.

Część naszych użytkowników to osoby chcące samodzielnie poradzić sobie z drobnymi kłopotami zdrowotnymi, jednak w niektórych sytuacjach wizyta u lekarza jest nieunikniona. Dlatego też jesteśmy bardzo zadowoleni, że pacjenci uzyskali możliwość łatwego umówienia konsultacji w placówkach Medicover – mówi Maciej Jakubczyk, prezes GdziePoLek.pl. – Nowa funkcja GdziePoLek.pl ułatwia znalezienie odpowiedniego specjalisty – możemy zaproponować go pacjentowi na podstawie kontekstu poszukiwanego leku. Przykładowo, gdy wyświetlany jest potrzebny lek na nadciśnienie, GdziePoLek.pl zaproponuje kardiologa – dodaje.

Możliwość nawiązania współpracy z GdziePoLek.pl pojawiła się akurat w momencie, gdy jako pierwsza duża sieć medyczna udostępniliśmy naszym pacjentom opcję umawiania i opłacania pojedynczych wizyt przez Internet – wyjaśnia Marek Dorsz, kierownik projektu MediStore.com.pl. – Jesteśmy jak najbardziej otwarci na współpracę z kolejnymi partnerami – dodaje.

Na wewnętrznym portalu Medicover OnLine, przeznaczonym dla pacjentów tej sieci medycznej, osadzona została wyszukiwarka GdziePoLek.pl, dzięki czemu łatwy dostęp do serwisu zyskało ok. 500 tys. pacjentów posiadających abonament. Grupa Medicover posiada także własne apteki, ale wyszukiwanie pokazuje dostępność leków we wszystkich placówkach, które zgłosiły chęć uczestnictwa w otwartym dla każdej apteki programie.

Dotychczasowe statystyki GdziePoLek.pl pokazują duże zainteresowanie pacjentów ofertą centrów medycznych Medicover, które przeglądane są porównywalnie często do aptek. Jak pokazują dane za styczeń, od momentu pierwszej integracji z Medicover, ruch na GdziePoLek.pl wzrósł 2-3 krotnie.

Portal w dalszym ciągu pozostaje wyłączną własnością firmy Goldenberry.

Źródło: GdziePoLek

www.gdziepolek.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764