logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics zmodyfikowała algorytm anty-fraudowy pod standard Media Rating Council

  PR 28.09.2021, przeczytano 239 razy

Meetrics, dostawca rozwiązań do weryfikacji efektywności reklam, jako jedna z pierwszych firm na świecie wprowadził do swojego algorytmu modyfikacje mające na celu zagwarantowanie wykrywania i filtrowania podejrzanego ruchu w przestrzeni reklamowej - Invalid Traffic (IVT) Detection and Filtration - zgodnie z najnowszymi wytycznymi organizacji nadzorczej Media Rating Council (MRC). Budżety marketerów będą teraz lepiej chronione przed oszustwami reklamowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-zmodyfikowala-algorytm-anty-fraudowy-pod-standard-media-rating-council,393163,artykul.html

Nowe wytyczne MRC (IVT 2.0) dotyczące wykrywania i filtrowania podejrzanego ruchu, które weszły w życie pod koniec czerwca 2021 r., są aktualizacją wytycznych pierwotnych, z 2015 roku, a ich celem jest uwzględnienie w pełni zagrożeń i problemów istniejących w dzisiejszym środowisku internetowym.

Meetrics znalazł się w gronie pierwszych firm na świecie, które dostosowały się do tego nowego standardu - firma wprowadziła do swojego algorytmu modyfikacje mające na celu zagwarantowanie wykrywania i filtrowania podejrzanego ruchu zgodnie z wytycznymi IVT 2.0. Co więcej, rozwiązanie Meetrics przeszło właśnie weryfikację audytorów MRC, co jest potwierdzeniem jakości i zgodności z nowymi wytycznymi – czyni to platformę Meetrics Ad Fraud Prevention jednym z wiodących rozwiązań na światowym rynku w obszarze zapobiegania fraudom.

- Zaktualizowane wytyczne MRC wyznaczają nowe standardy rozwiązań do wykrywania i filtracji IVT. Jako jedna z pierwszych firm na świecie, które chronią budżety reklamodawców przed fraudami, Meetrics wprowadza innowacyjne rozwiązania w zakresie wykrywania i zapobiegania oszustwom reklamowym, aby objąć coraz szybciej rozwijającą się gamę zasobów i środowisk. Cieszę się, że kroki, które podjęliśmy, aby spełnić nowe wymagania IVT, zostały uznane przez MRC – mówi Philipp von Hilgers, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Meetrics.

MRC definiuje podejrzany ruch (Invalid Traffic) ogólnie jako ruch lub powiązaną aktywność, która nie spełnia określonych kryteriów jakości lub kompletności, lub w inny sposób nie reprezentuje legalnego ruchu, który powinien być uwzględniony w pomiarach. Jednym z powodów, dla których ruch może zostać uznany za nieprawidłowy, jest to, że jest on wynikiem innych niż ludzkie działań (pająki, boty itp.), lub aktywności mających w założeniu na celu właśnie generowanie IVT.

- Wprowadzona przez MRC aktualizacja (Invalid Traffic Addendum, ITV 2.0) dotycząca podejrzanego ruchu, stanowi pierwszy kompleksowy “przegląd” wytycznych od czasu utworzenia tych standardów i zawiera szereg ważnych uzupełnień i poprawek do poprzednich wytycznych MRC dotyczących IVT (z 2015 r.). W związku z tym tzw. wyrafinowany ruch podejrzany (Sophisticated Invalid Traffic - SIVT) został podzielony na 15 konkretnych obszarów, które są już objęte zaktualizowaną technologią Meetrics – komentuje Hubert Świtalski, Regional Manager CEE.

Media Rating Council (MRC) to stowarzyszenie branżowe non-profit założone w 1963 roku na polecenie Kongresu USA, składające się z wiodących firm telewizyjnych, radiowych, mediów drukowanych i mediów cyfrowych, a także reklamodawców, agencji reklamowych i stowarzyszeń branżowych, których celem jest zapewnienie rzetelnych, wiarygodnych i skutecznych usług pomiarowych. Firmy zajmujące się pomiarami, ubiegające się o akredytację MRC, są zobowiązane do ujawnienia swoim klientom wszystkich metodologicznych aspektów ich usług; przestrzegania minimalnych standardów MRC dotyczących badań nad oceną mediów oraz innych obowiązujących w branży wytycznych dotyczących pomiarów; i poddawania się audytom zaprojektowanym przez MRC w celu uwierzytelnienia i wyjaśnienia ich procedur. Ponadto członkowie MRC aktywnie zajmują się zagadnieniami badawczymi, które uważają za priorytetowe, w celu poprawy jakości badań na rynku. Obecnie około 110 produktów badawczych jest audytowanych przez MRC.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota –...
Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl
Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.
Piątkowe koncerty nadawane z Hard Rock Cafe w Warszawie w ramach 2. edycji Festiwalu Klasyki Rocka oraz kolejna odsłona Wielkiego Testu z Klasyki Rocka to kluczowe elementy wakacyjnej ramówki Rock Radia w 2022 r. Już teraz słuchacze mogą sprawdzić propozycje stacji na lato i rozpocząć prawdziwie rockowy czas.
Salestube rozpoczął współpracę z LPP na kilkunastu rynkach
SalesTube (Group One) rozpoczął współpracę z LPP - największym producentem odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja MarTech & e-commerce dostarcza i wdraża technologię Google Marketing Platform, przeprowadza szkolenia oraz zajmuje się realizacją działań z zakresu programmatic dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach w Europie.
Z  początkiem  lipca,  w  związku  z  zawieszeniem  wydawania  magazynów  „Dobre  Wnętrze”   i  „M  jak  Mieszkanie”,  nastąpią  zmiany  personalne  w  pionie  „Wnętrza”  Grupy  ZPR  Media,  które ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764