logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas obchodzi V urodziny

  PR 11.05.2021, przeczytano 231 razy

Krakowska agencja już pięć lat pomaga firmom zwiększać zaangażowanie ich klientów, edukuje, doradza i projektuje pozytywne doświadczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-obchodzi-v-urodziny,391406,artykul.html

- Właśnie dlatego najważniejszym punktem naszych urodzin, będzie dzielenie się wiedzą. Zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu — mówi Ania Ledwoń, creative owner w More Bananas.

Agencja zaczynała w 2016 od social media marketingu i do tej pory jest to główna sfera jej działania. Oprócz największych kanałów społecznościowych, jak Facebook czy Instagram, działa także na Pintereście, Twitterze, LinkedInie, TikToku i Clubhouse.

- „Bananowa wizja rozwoju” to w skrócie: być najbardziej efektywną, ale i kreatywną agencją reklamową w Polsce, która opiera swoje działania na szczerości i stałym podnoszeniu kompetencji pracowników, komunikując się żartobliwie, błyskotliwie, w oparciu o fakty, transparentnie, prostym językiem, ale z szacunkiem — podsumowuje Sławomir Nowak, CEO More Bananas.

Obecne specjalizacje agencji to także influencer marketing, aktywacje konsumenckie, kampanie reklamowe, audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy.

- Pięć lat doświadczenia dało nam kompetencje, aby realizować złożone projekty komunikacyjne, w tym komunikacji wewnętrznej oraz działania employer brandingowe. Klientom oferujemy także szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia - wylicza Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.

Podczas konferencji przewidziano dwanaście prelekcji:

  • Jak robić legendarne Stories z wydarzeń? (Piotr Siwiec)
  • Piksel Facebooka - czy jest Ci potrzebny? (Zuzanna Frydel)
  • Dlaczego mój sklep nie sprzedaje? O najczęściej popełnianych błędach w e-commerce (Dagmara Rogowska)
  • Jak wykorzystać fenomen TikToka? (Wojtek Żywolt)
  • Klientocentryzm i podejście human2human w komunikacji B2C oraz B2B? (Anna Ledwoń-Blacha)
  • Podstawy personal brandingu na LinkedIn (Artur Ragan)
  • Grywalizacja marketingu (Kuba Łowczowski)
  • Social Media a zdrowie psychiczne - smutna strona Instagrama (Agata Patoła)
  • Marka pracownika to twoja marka - dlaczego warto i jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy (Bartek Ziemiański)
  • Monitoring mediów - korzyści dla marketera (Robert Sadowski)
  • Zwrot ku naturalności w reklamie (Maciej Sowa)
  • Instagram w czasach pandemii, czyli co reklamują dziś influencerzy podróżniczy (Anna Boczar).

Udział w konferencji to koszt 123 zł (z VAT). 30 pierwszych zarejestrowanych osób otrzyma specjalne zestawy konferencyjne, a na wszystkie czeka:

  • 5 premierowych e-booków autorstwa ekspertów More Bananas,
  • 30% zniżki na cały asortyment sklepu More Bananas,
  • 10% zniżki na usługi agencji,
  • rabaty od partnerów i klientów,
  • bananowe gadżety,
  • dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Slacku,
  • sesje networkingowe przed i po konferencji.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerami Konferencji są: Crash Mondays, cux.io, Deva Group, INFLUTOOL, Newspoint i rysujeeventy.pl
Patronat medialny objęli: Nowy Marketing, Medialna Perspektywa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland: akcja edukacyjna dla rodziców i dzieci dotyczącą gier wideo
Według badania IQS Game Story 2 w Polsce aż 87% nastolatków w wieku 12-18 lat gra w gry minimum raz w tygodniu. Nie brakuje dowodów na to, że ta forma rozrywki może mieć pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Konieczna jest do tego jednak odpowiednia edukacja młodych graczy oraz ich rodziców. Właśnie do nich jest skierowana akcja edukacyjna organizowana przez...
Badanie przeprowadzone przez BravoKupony, platformę sprzedażową oferującą kody rabatowe i kupony przeanalizował kraje OECD w ramach badania Smart Shopper Index, który porównuje rozsądne zachowania konsumenckie oraz wydatki mieszkańców poszczególnych krajów EOCD. Polska została sklasyfikowana na samym końcu rankingu.
Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa
Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale...
Inspiracje produktowe na platformie ESB
Każdego tygodnia na łamach ESB Online publikowanych jest około 50 nowych inspiracji produktowych, które wyświetlają się na stronie głównej.
Wyjazdowe stroje Manchesteru City na sezon 2021/2022
PUMA zaprezentowała dziś komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2021/22. Stroje zostały wyprodukowane w specjalnym procesie produkcyjnym, ograniczającym wykorzystanie wody Dope Dye, aby zwrócić uwagę na problem nadmiernego jej zużywania. Stworzone w ten sposób koszulki, stanowią hołd dla globalnej inicjatywy charytatywnej klubu, Cityzens Giving, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764