logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas obchodzi V urodziny

  PR 11.05.2021, przeczytano 716 razy

Krakowska agencja już pięć lat pomaga firmom zwiększać zaangażowanie ich klientów, edukuje, doradza i projektuje pozytywne doświadczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-obchodzi-v-urodziny,391406,artykul.html

- Właśnie dlatego najważniejszym punktem naszych urodzin, będzie dzielenie się wiedzą. Zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu — mówi Ania Ledwoń, creative owner w More Bananas.

Agencja zaczynała w 2016 od social media marketingu i do tej pory jest to główna sfera jej działania. Oprócz największych kanałów społecznościowych, jak Facebook czy Instagram, działa także na Pintereście, Twitterze, LinkedInie, TikToku i Clubhouse.

- „Bananowa wizja rozwoju” to w skrócie: być najbardziej efektywną, ale i kreatywną agencją reklamową w Polsce, która opiera swoje działania na szczerości i stałym podnoszeniu kompetencji pracowników, komunikując się żartobliwie, błyskotliwie, w oparciu o fakty, transparentnie, prostym językiem, ale z szacunkiem — podsumowuje Sławomir Nowak, CEO More Bananas.

Obecne specjalizacje agencji to także influencer marketing, aktywacje konsumenckie, kampanie reklamowe, audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy.

- Pięć lat doświadczenia dało nam kompetencje, aby realizować złożone projekty komunikacyjne, w tym komunikacji wewnętrznej oraz działania employer brandingowe. Klientom oferujemy także szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia - wylicza Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.

Podczas konferencji przewidziano dwanaście prelekcji:

  • Jak robić legendarne Stories z wydarzeń? (Piotr Siwiec)
  • Piksel Facebooka - czy jest Ci potrzebny? (Zuzanna Frydel)
  • Dlaczego mój sklep nie sprzedaje? O najczęściej popełnianych błędach w e-commerce (Dagmara Rogowska)
  • Jak wykorzystać fenomen TikToka? (Wojtek Żywolt)
  • Klientocentryzm i podejście human2human w komunikacji B2C oraz B2B? (Anna Ledwoń-Blacha)
  • Podstawy personal brandingu na LinkedIn (Artur Ragan)
  • Grywalizacja marketingu (Kuba Łowczowski)
  • Social Media a zdrowie psychiczne - smutna strona Instagrama (Agata Patoła)
  • Marka pracownika to twoja marka - dlaczego warto i jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy (Bartek Ziemiański)
  • Monitoring mediów - korzyści dla marketera (Robert Sadowski)
  • Zwrot ku naturalności w reklamie (Maciej Sowa)
  • Instagram w czasach pandemii, czyli co reklamują dziś influencerzy podróżniczy (Anna Boczar).

Udział w konferencji to koszt 123 zł (z VAT). 30 pierwszych zarejestrowanych osób otrzyma specjalne zestawy konferencyjne, a na wszystkie czeka:

  • 5 premierowych e-booków autorstwa ekspertów More Bananas,
  • 30% zniżki na cały asortyment sklepu More Bananas,
  • 10% zniżki na usługi agencji,
  • rabaty od partnerów i klientów,
  • bananowe gadżety,
  • dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Slacku,
  • sesje networkingowe przed i po konferencji.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerami Konferencji są: Crash Mondays, cux.io, Deva Group, INFLUTOOL, Newspoint i rysujeeventy.pl
Patronat medialny objęli: Nowy Marketing, Medialna Perspektywa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764