logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nauka bliżej życia w zintegrowanej kampanii 3M Science

  PR 31.08.2015, przeczytano 632 razy
ilustracjastrzałka

Firma 3M w Polsce wprowadza nową odsłonę marki – 3M Science. Applied to Life. – aby podkreślić wpływ, jaki nauka 3M wywiera na otaczający nas świat. W ramach nowej odsłony marki przez cały wrzesień w Polsce będzie realizowana kampania, promująca dwa rozwiązania: półmaskę filtrującą 3M Aura oraz tarcze do cięcia Cubitron II.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nauka-blizej-zycia-w-zintegrowanej-kampanii-3m-science,25822,artykul.html

3M chce, aby ludzie na całym świecie wiedzieli, jak nauka 3M każdego dnia wpływa na jakość ich życia. Nowa odsłona marki wiąże się z dwoma produktami – półmaską filtrującą 3M Aura oraz ziarnem ściernym Cubitron II. Oba te produkty łączy zastosowanie technologii, które sprawiły, że produkt choć skomplikowany w wytwarzaniu, jest łatwy w użyciu. Produkty, dzięki rozwiązaniom naukowym zwiększają jakość życia i pracy tych, którzy ich używają – dzięki elektrostatyce półmaska filtrująca zapewnia jednoczesny komfort i bezpieczeństwo pracownika fabryki, zaś precyzyjnie formowane dzięki technologii mikroreplikacji ziarno ścierne - ma unikalny trójkątny kształt, który wpływa na zwiększenie wydajności i skrócenie czasu pracy szlifierza, czy spawalnika.

Do niedawna firma 3M mówiła głównie o innowacyjności. Teraz kładzie nacisk na naukę. Ale nauka… to tylko nauka, dopóki nie znajdzie jakiegoś zastosowania. A 3M stosuje ją do rozwiązywania problemów i polepszania codziennego życia. Już w 2014 roku firma uzyskała 100 000 innowacyjnych patentów i zatrudnia 90 000 pracowników w 70 krajach, obsługując klientów z ponad 200 państw, a teraz chce, aby świat dowiedział się, jak zmienia ludzkie życie. Rokrocznie firma przeznacza na badania i rozwój nad nowymi produktami około 6-7 % swojego budżetu i rejestruje ponad 500 patetów.Tylko w 2014 roku wydała na ten cel to ponad 1,7 mld dolarów.

3M to firma bazująca na nauce. Chcemy pokazać naszym klientom, w jaki sposób zwiększa ona jakość ich życia oraz pracy. W kampanii skupiamy się na dwóch bohaterach marki 3M, wykorzystywanych w zakładach pracy – półmasce filtrującej Aura oraz ziarnie ściernym Cubitron II. Oprócz samych produktów chcemy również zaprezentować ich wynalazców, aby pokazać, że za naszymi rozwiązaniami stoją konkretne osoby, w tym także Polacy” – powiedział Sebastian Arana, Dyrektor Generalny 3M Poland.

Kampania 3M Science. Applied to Life. będzie oparta na nowej narracji 3M, która pokazuje nieoczekiwane i godne uwagi przykłady tego, jak nauka 3M polepsza życie, oraz na nowym systemie wizualnym, który ożywia markę poprzez odważne kolory, wzory i środki wyrazu.

Wprowadzając nową tożsamość marki, 3M chce, aby klienci poczuli jej obecność w swoim codziennym życiu. Przekaz ma być prosty, sugestywny i znajomy. Kampania będzie realizowana w mediach tradycyjnych oraz internetowych poprzez reklamę i intrygujące filmy video, poprzez działania PR, a także reklamę outdoorową w całej Polsce – billboardy i autobusy. Odświeżona została także strona internetowa www.3M.pl, na której będzie można znaleźć przykłady naukowych rozwiązań 3M.

Czy chodzi o szklane mikrosfery 3M Glass Bubbles w samochodach, stetoskop Litmann z funkcją Bluetooth w gabinecie lekarskim, folię odblaskową Scotchlite, która zapewnia bezpieczeństwo na drodze, czy technologie zwiększające poziom jasności ekranów w urządzeniach elektronicznych - nowa odsłona marki ma wywołać dyskusję, która zmieni tradycyjne postrzeganie firmy.

Źródło: 3M

www.3M.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764