logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neon Shake pomaga odkryć dumę z walki z niepłodnością

  PR 21.02.2017, przeczytano 412 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Neon Shake na zlecenie klinik InviMed realizuje kampanię „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów”. To jedna z pierwszych tego typu akcji w naszym kraju, której celem jest zwrócenie uwagi na to, co przeżywają osoby zmagające się z chorobą, jaką jest niepłodność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neon-shake-pomaga-odkryc-dume-z-walki-z-nieplodnoscia,31532,artykul.html

– Prawie każdy z nas ma w swoim otoczeniu osoby, które bezskutecznie starają się o dziecko. Nie mówią o tym głośno, ponieważ obawiają się, że nie zostaną zrozumiani. Jest to dla nich trudny i bolesny temat – mówi Aleksandra Bilewicz, PR Manager z klinik leczenia niepłodności InviMed. – My, w klinikach InviMed widzimy na co dzień, co przeżywają nasi pacjenci i dlatego staramy się robić wszystko, by ułatwić im przejście tej trudnej drogi do rodzicielstwa. Chcemy, by czuli nasze wsparcie i wiedzieli, że niepłodność nie jest powodem do wstydu, a wręcz przeciwnie - podjęcie leczenia jest aktem odwagi.  O tym mówi nasza kampania, którą realizujemy z agencją Neon Shake.

Neon Shake odpowiada za strategię oraz kreację, realizuje także działania z obszaru bloger relations i social media. Kampania potrwa do końca marca. InviMed jest klientem w bieżącej obsłudze marketingowej Neon Shake.


Źródło: Neon Shake

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764