newonce.sport startuje 21 stycznia. Hasło promocyjne nowego portalu brzmi: „Zmieniamy zasady gry. Każdej.”.
Treści w nowopowstałym serwisie będzie tworzyć kilkunastoosobowy zespół doświadczonych dziennikarzy, w którego skład wchodzą: Przemek Rudzki (Canal+), Łukasz „Juras” Jurkowski, Andrzej Twarowski (Canal+), Piotr Żelazny, Michał Trela, Michał Gutka, Dominik Piechota, Kuba Polkowski (Foot Truck), Paweł Grabowski (Canal+), Mateusz Święcicki i Filip Kapica (Eleven Sports), a także Piotr Kędzierski i Arek Sitarz (obaj newonce.media). Zespół będzie przygotowywać zarówno materiały tekstowe, jak i wideo, a także audycje radiowe oraz podcasty.
Portal newonce.sport poświęcony będzie piłce nożnej, ale w serwisie publikowane będą również wiadomości poświęcone m.in. sportom amerykańskim (ligi NBA i NFL), sportom walki, sportom ekstremalnym, e-sportowi i bieganiu.
W należącym do grupy radiu internetowym newonce.radio, ekipa newonce.sport będzie prowadzić codziennie w godzinach 18:00 – 20:00 pasmo sportowe. W ramówce znajdą się m.in. programy Przemka Rudzkiego „Futbol i cała reszta” (współprowadzony z Arkiem Sitarzem) oraz „Kick Off” (poświęcony lidze angielskiej). W każdy poniedziałek w serwisie newonce.sport fani piłki nożnej będą mogli przeczytać również felietony autorstwa Rudzkiego zatytułowane „Futbolowa gorączka”. Na radiowej antenie pozostanie program Mateusza Święcickiego i Filipa Kapicy zatytułowany „2AngryMen/Eleven w newonce”. W planach jest również szereg podcastów, które będą funkcjonować poza anteną radiową, poświęconych różnym sportom.
Nowy serwis startuje 21 stycznia, launchowi będzie towarzyszyła kampania promocyjna marki adidas zrealizowana przez newonce.media. Od czerwca 2020 odbiorcy newonce.sport będą mogli korzystać z zupełnie nowej platformy – grupa już pracuje nad serwisem i aplikacją mobilną.
Źródło: newonce.media