logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newonce.media tworzy poświęcony tematyce sportowej serwis

  PR 16.01.2020, przeczytano 611 razy
ilustracja

newonce.sport startuje 21 stycznia. Hasło promocyjne nowego portalu brzmi: „Zmieniamy zasady gry. Każdej.”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/newonce.media-tworzy-poswiecony-tematyce-sportowej-serwis,385349,artykul.html

Treści w nowopowstałym serwisie będzie tworzyć kilkunastoosobowy zespół doświadczonych dziennikarzy, w którego skład wchodzą: Przemek Rudzki (Canal+), Łukasz „Juras” Jurkowski, Andrzej Twarowski (Canal+), Piotr Żelazny, Michał Trela, Michał Gutka, Dominik Piechota, Kuba Polkowski (Foot Truck), Paweł Grabowski (Canal+), Mateusz Święcicki i Filip Kapica  (Eleven Sports), a także Piotr Kędzierski i Arek Sitarz (obaj newonce.media). Zespół będzie przygotowywać zarówno materiały tekstowe, jak i wideo, a także audycje radiowe oraz podcasty.

Portal newonce.sport poświęcony będzie piłce nożnej, ale w serwisie publikowane będą również wiadomości poświęcone m.in. sportom amerykańskim (ligi NBA i NFL), sportom walki, sportom ekstremalnym, e-sportowi i bieganiu.

W należącym do grupy radiu internetowym newonce.radio, ekipa newonce.sport będzie prowadzić codziennie w godzinach 18:00 – 20:00 pasmo sportowe. W ramówce znajdą się m.in. programy Przemka Rudzkiego „Futbol i cała reszta” (współprowadzony z Arkiem Sitarzem) oraz „Kick Off” (poświęcony lidze angielskiej). W każdy poniedziałek w serwisie newonce.sport fani piłki nożnej będą mogli przeczytać również felietony autorstwa Rudzkiego zatytułowane „Futbolowa gorączka”. Na radiowej antenie pozostanie program Mateusza Święcickiego i Filipa Kapicy zatytułowany „2AngryMen/Eleven w newonce”. W planach jest również szereg podcastów, które będą funkcjonować poza anteną radiową,  poświęconych różnym sportom.

Nowy serwis startuje 21 stycznia, launchowi będzie towarzyszyła kampania promocyjna marki adidas zrealizowana przez newonce.media. Od czerwca 2020 odbiorcy newonce.sport będą mogli korzystać z  zupełnie nowej platformy – grupa już pracuje nad serwisem i aplikacją mobilną.

Źródło: newonce.media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764