logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niezwykły pokaz dronów w Warszawie

  PR 22.09.2021, przeczytano 609 razy
ilustracja

Jesień obfituje w niespodzianki przygotowane przez markę Oral-B z okazji premiery nowej szczoteczki magnetycznej iOTM. W najbliższą niedzielę – 26 września o godzinie 19:50 – czeka nas niezwykłe widowisko. Po raz pierwszy nad Warszawą zobaczyć będzie można pokaz dronów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niezwykly-pokaz-dronow-w-warszawie,393086,artykul.html

W ramach pokazu w powietrze w wzbije się 70 dronów, które utworzą kilkuminutowe podniebne widowisko. Pokaz dronów najlepiej będzie obserwować z bulwarów wiślanych na wysokości Mostu Poniatowskiego. Będzie można go zobaczyć także podczas transmisji premiery iOTM na kanale YouTube marki Oral-B. Start transmisji o godzinie 19:30.

- Nowa szczoteczka iOTM to prawdziwa rewolucja w higienie jamy ustnej. Dlatego w związku z jej premierą w Polsce przygotowaliśmy niezwykłe widowisko – pierwszy w Warszawie pokaz dronów. Już teraz zapraszam w imieniu marki Oral-B wszystkich mieszkańców Warszawy do obserwowania tego wydarzania na żywo z bulwarów wiślanych. Tych, którzy nie mogą pojawić się w stolicy zapraszam na transmisję premiery szczoteczki iOTM na YouTubie marki Oral-B Polska już o godzinie 19:30, będzie można zobaczyć m.in. rozmowę z naszą ambasadorką – Anną Lewandowską, niezwykle magnetyczny występ grupy Multivisual, a także wspomniany już pokaz – powiedziała Barbara Penconek, Brand Director Oral Care, P&G Central Europe.

Oprócz pokazu dronów mieszkańcy Warszawy mogą zauważyć w przestrzeni miejskiej także inne znaki obecności marki Oral-B. Od kilku dni na warszawskiej Tamce można zobaczyć mural związany z nową szczoteczką magnetyczną, w podziemiach centrum pojawiły się plakaty informujące o rewolucyjnej technologii Oral-B, a wieczorem 26. września wieżowiec Warsaw Spire ogłosi premierę iOTM w Polsce.

Pokaz zorganizowany został z okazji premiery nowego produktu marki Oral-B, rewolucyjnej szczoteczki wykorzystującej przełomową technologię magnetyczną. Wyjątkowa szczoteczka iOTM dostępna jest w sprzedaży od września 2021, można ją wygrać do 26 września na stronie marki Oral-B.

ilustracjastrzałka

Fot. Michał Dziurkowski

Źródło: Procter & Gamble

www.pg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764