20 kwietnia ruszyła nowa promocja i loteria Ferrero pod nazwą „Formuła Hero”, której kreację przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.
Zbierając punkty z promocyjnych opakowań konsumenci mają szansę wygrać niezwykle atrakcyjne nagrody związane z Robertem Kubicą oraz wyjazd na wyścig Grand Prix Włoch.
Nowa promocja Ferrero obejmuje produkty Kinder, Tic Tac i Nutella. Punkty z promocyjnych opakowań wymieniane są na oryginalne, ciężko dostępne na polskim rynku nagrody związane z teamem Roberta Kubicy m.in. koszulki, czapki, modele bolidu Formuly 1. Dodatkowo do wygrania jest 5 dwuosobowych wycieczek na Grand Prix Włoch na torze Monza w towarzystwie Artura Kubicy. To niezwykła szansa obejżenia na żywo pasjonującego wyścigu wraz z ojcem naszego jedynego rodaka w Formule. Do każdego gadżetu dodawana jest książka z DVD „Robert Kubica. Kariera Sportowa”.
Akcja potrwa do 30 czerwca i będzie bazowała na materiałach POS i reklamach w telewizji, powstała też strona internetowa. Szczegóły promocji znajdują się na opakowaniach oznaczonych logiem FORMUŁA HERO.
Agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała cały mechanizm promocji począwszy od projektu opakowań promocyjnych, materiałów POS, spotu w telewizji po stronę internetową. „Akcja Formuła Hero jest świetnym sposobem na zainteresowanie kolejnych Polaków najszybszym sportem świata, jak również okazją dla fanów do przeżycia niezapomnianej przygody na prawdziwym torze F1” mówi Jakub Kopeć z agencji Communication Unlimited. „Gadżety wykorzystane w promocji również skuszą niejednego formułomaniaka, bo kto nie chciałby zdobyć oryginalnej koszulki, jaką noszą członkowie drużyny Roberta, lub bolidu Formuly 1, nawet jeśli jest to tylko miniaturka” - dodaje.
Źródło: Communication Unlimited