logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona strony tvp.pl

  PR 30.08.2019, przeczytano 432 razy
ilustracjastrzałka

Telewizja Polska uruchomiła nową wersję portalu tvp.pl. Jest to kolejny etap, trwającego od 2016 roku projektu przebudowy serwisów internetowych Spółki, którego celem jest stworzenie grupy produktów o wspólnej identyfikacji wizualnej i funkcjonalnej. W nowych wersjach są dostępne już takie serwisy, jak: vod.tvp.pl, tvp.info, sport.tvp.pl oraz regiony.tvp.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-strony-tvp.pl,383776,artykul.html

Nowoczesny, przejrzysty, odpowiadający współczesnym trendom układ nowej strony tvp.pl jest łatwy w obsłudze i pozwala użytkownikowi łatwo dotrzeć do informacji o tym, co dzieje się na antenach telewizji publicznej oraz do zawartości wszystkich serwisów z grupy TVP.

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników strony tvp.pl, którzy mają swoje upodobania i są w różnym wieku, powstała nowa strona tvp.pl., która jest bardziej intuicyjna, przystępna i lepiej rozplanowana. Uproszczona architektura strony ma pomóc internautom w dotarciu do ich ulubionych treści. Nowa strona tvp.pl to efekt pracy znakomitego zespołu, którego pracami kierował Kuba Sufin, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych – podkreśla Marzena Paczuska, Członek Zarządu Telewizji Polskiej.

Podstawowym celem portalu jest prezentacja i promocja niezwykle różnorodnej oferty antenowej telewizji publicznej. Założeniem projektu jest nie tylko odświeżenie wizualne i technologiczne portalu, ale przede wszystkim udostępnianie większej ilości kontentu, poprzez wykorzystanie efektu synergii między ofertą telewizji, a bogactwem treści wszystkich serwisów TVP .

Jednym z najważniejszych elementów modernizacji serwisu jest nowy, ulepszony Program TV, który nie tylko czytelnie prezentuje ramówkę telewizyjną kanałów linearnych oraz programy aktualnie emitowane na antenach, ale również daje łatwy dostęp do poszerzonych informacji o poszczególnych pozycjach programowych. Program telewizyjny można przeglądać na wiele sposobów, także poprzez wybór interesujących dla widza kategorii.

- Strona główna TVP, którą oddajemy dziś widzom, wieńczy pewien etap naszych prac. Należy podkreślić, że wszystkie nowe serwisy zostały zaprojektowane i wykonane siłami własnymi zespołu: projektantów, grafików, programistów i dziennikarzy, któremu chciałbym gorąco podziękować – mówi Kuba Sufin, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych.

Kolejnym etapem projektu będzie dostosowanie do nowej identyfikacji pozostałych serwisów anten z grupy TVP. Jako pierwsza w nowym layoucie, razem z portalem tvp.pl, startuje strona TVP Historia, której towarzyszy serwis specjalny na temat obchodów rocznicy wybuchu II wojny światowej.

Nowa konstrukcja serwisu daje także szerokie możliwości wydawnicze zespołowi redakcyjnemu, odpowiedzialnemu za produkcję, opracowanie i promowanie treści.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764