logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa ramówka Radia RMF24, czyli jeszcze więcej informacji i publicystyki

  PR 30.08.2022, przeczytano 574 razy

Od 1 września informacyjno-muzyczne Radio RMF24 wprowadza nową ramówkę, w której pojawią się aż cztery rozmowy publicystyczne dziennie, nowe pasmo autorskie Tomasza Terlikowskiego i tematyczne magazyny weekendowe. Serwisy informacyjne „Fakty” będą nadawane w dni powszednie co pół godziny przez cały dzień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-ramowka-radia-rmf24%2C-czyli-jeszcze-wiecej-informacji-i-publicystyki,397040,artykul.html

Pierwsza rozmowa publicystyczna w Radiu RMF24 to „7 pytań o 7:07”, którą poprowadzą gospodarze porannego pasma Radia RMF24 – Tomasz Weryński i Bogdan Zalewski. Już godzinę później na antenie pojawi się „Poranna Rozmowa w RMF FM” (8:02) prowadzona przez Roberta Mazurka. W Radiu RMF24 będzie można wysłuchać pełnej, blisko półgodzinnej wersji wywiadu – wraz z tzw. internetową „dogrywką”. Również w pełnym wymiarze nadawane będą „Rozmowa w południe” (12:02) oraz „Popołudniowa Rozmowa” (18:02), którą w tym sezonie poprowadzą: Kazimiera Szczuka, Paweł Balinowski, Tomasz Terlikowski, Piotr Salak i Marek Tejchman. W soboty o 8:31 powróci „Gość Krzysztofa Ziemca”.

Nowym pasmem w Radiu RMF24 będzie codzienny program Tomasza Terlikowskiego (12:30-14:30), w którym podsumowywać będzie bieżące wydarzenia, komentować je z zaproszonymi ekspertami i politykami, przedstawiać szerszy kontekst z reporterami RMF FM; w programie znajdzie się też miejsce na jego własne, autorskie opinie.

Program na żywo w Radiu RMF24 w dni powszednie trwać będzie do godziny 21. Później nadawane będą odcinki podcastu kryminalnego RMF FM „Dorwać Bestię” oraz powtórki najważniejszych rozmów i doniesień z całego dnia.

W soboty nową audycja będzie program „Przegląd Zagraniczny” (13-15) – magazyn międzynarodowy prowadzony na żywo przez Andrzeja Kohuta – amerykanistę, eksperta Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego, specjalistę ds. nowych mediów w Ośrodku Studiów Wschodnich.

Popołudniowe sobotnie pasmo to plebiscyt „240 Artystów Wszech Czasów” (15-20) Marcina Jędrycha. Weekendowy program uzupełnią pasmo informacyjno-publicystyczne Krzysztofa Urbaniaka (9-13) oraz odcinki popularnych podcastów RMF FM: „Sceny zbrodni” i „Misja Specjalna”.

O najważniejszych doniesieniach z kraju i ze świata słuchacze Radia RMF24 dowiedzą się codziennie, przez całą dobę z „Faktów”, które nadawane będą w dni powszednie od 5 do 19 oraz w soboty rano co pół godziny, a w pozostałych porach – co godzinę.

Internetowe informacyjno-muzyczne Radio RMF24 wystartowało w marcu 2021 roku i jest tworzone przez dziennikarzy i reporterów „Faktów RMF FM” oraz prezenterów rozgłośni. Na antenie przez cały dzień pojawiają się relacje reporterów, rozmowy z gośćmi, analizy ekspertów, reportaże, komentarze, sondy uliczne i przeglądy prasy. Stacji można słuchać na portalu www.rmfon.pl i za pomocą aplikacji mobilnej RMF ON..

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764