logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe formaty reklamowe w kampanii Prudential

  PR 01.08.2017, przeczytano 783 razy
ilustracjastrzałka

Prudential wprowadza nowe formaty reklamowe do trwającej kampanii „Młodzi bogowie i poważne zachorowania”. Od wczoraj w ponad 150 placówkach medycznych w całej Polsce można będzie zobaczyć animacje zwracające uwagę na koszty związane z chorobami, zaś na ekranach stacji telewizyjnych i w Internecie można będzie zobaczyć nowe, 15-sekundowe spoty reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-formaty-reklamowe-w-kampanii-prudential,33295,artykul.html

Trwająca od 3 lipca kampania reklamowa Prudential została właśnie wzbogacona o nowe formaty reklamowe. Od wczoraj w placówkach medycznych w całej Polsce można zobaczyć animacje, rozprawiające się z pokutującym wśród Polaków mitem na temat konsekwencji poważnych zachorowań. Animacje – w dwóch wersjach, jednej dedykowanej paniom, a drugiej panom, zwracają uwagę na finansowy wymiar poważnego zachorowania i mają zachęcić do refleksji i skorzystania z odpowiedniego ubezpieczenia. Czekając na wizytę u lekarza, pacjenci mogą obejrzeć krótkie filmiki – stworzone na bazie ilustracji znanego polskiego grafika i ilustratora, Pawła Jońcy, które zderzają śmiałe wyobrażenia młodych bogów z pragmatyczną postawą kota – bohatera kampanii Prudentiala. Animacje będą wyświetlane do 30 września na 350 ekranach w ponad 150 placówkach medycznych należących do największych sieci (Medicover, Luxmed, CM Damiana, CMP, Polmed). Pojawią się również w wybranych placówkach publicznej służby zdrowia, a także w drogeriach, aptekach i szpitalach (w ramach sieci Health TV). Animowane filmy zostały przygotowane przez agencję Publicis Worldwide Polska. Za zakup mediów pod kątem animacji odpowiada dom mediowy SMG Starcom.

Z kolei od dzisiaj na ekranach telewizyjnych oraz w Internecie prezentowane będą nowe, tym razem krótsze, 15-sekundowe spoty reklamowe. Główny bohater kampanii – kot młodego boga – w żartobliwy sposób uświadamia w nich powszechny brak refleksji nad finansowymi skutkami zachorowania i  zachęca do pomyślenia o ubezpieczeniu, które wesprze domowy budżet w razie choroby. Nowe spoty zostały wyreżyserowane również przez Tadeusza Śliwę, a ich produkcją, jak w przypadku pierwszych spotów  zajęło się studio OTO Film. Głosu bohaterowi – kotu młodego boga – użyczył popularny aktor, Paweł Królikowski.  Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom.

Źródło: Prudential

www.prudential.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764