logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe szaty Galerii Victoria dzięki Eura7

  PR 14.01.2019, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Eura7 sp. z o.o. z Krakowa stworzyła nową stronę internetową dla wałbrzyskiej Galerii Victoria, która w rejonie Sudetów jest pierwszym i największym centrum handlowo-usługowo-rozrywkowym mieszczącym ponad 100 sklepów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-szaty-galerii-victoria-dzieki-eura7,380795,artykul.html

Strona internetowa Galerii Victoria w nowej odsłonie ma wiele walorów: widoczne jest silne nawiązanie kolorystycznie do logo galerii, zmianie uległa architektura strony, a wszystkie informacje przedstawione są w bardziej przejrzysty, nowoczesny i łatwo dostępny dla użytkowników sposób.

- Klienci znajdą na stronie nie tylko najnowsze aktualności i promocje, ale także informacje o ofertach pracy, które można edytować w prosty i szybki sposób, optymalizując dzięki temu czas pracy osób zarządzających treściami – wyjaśnia Bartłomiej Dziedzic, Junior Project Manager Eura7 Sp. z o.o. - Klientom udostępniono także nieskomplikowany w obsłudze plan centrum handlowego z możliwością prostej nawigacji, również na urządzeniach mobilnych – dodaje.

ilustracjastrzałka

- Nowoczesna, łatwa w odbiorze forma, połączona z wizualizacją, która nas wyróżni – to podstawowe cele, które wyznaczyliśmy agencji Eura7. Doświadczenie, ale też zrozumienie naszych oczekiwań przez zespół profesjonalistów, z którymi współpracowaliśmy, spowodowały, że końcowy efekt cieszy nie tylko nas, ale i klientów galerii – twierdzi Marcin Chwiałkowski, Marketing Manager Galerii Victoria.

ilustracjastrzałka

Galeria została zaprojektowana z myślą o stworzeniu nowej przestrzeni publicznej dla lokalnej społeczności, jednocześnie doskonale wpisuje się w plan rewitalizacji dotychczas niezagospodarowanej części centrum Wałbrzycha. Zgodnie z hasłem promocyjnym: “Moja, Twoja, Nasza” centrum handlowe przygotowano dla mieszkańców Wałbrzycha i regionu. Projekt obejmuje także:

  • ogólnodostępny amfiteatr, w którym latem organizowane będą plenerowe koncerty,
  • pierwszy w Wałbrzychu Food Court (część gastronomiczna) z licznymi restauracjami i kawiarniami,
  • plac zabaw i rozrywki dla dzieci “Kinderplaneta”.

Całkowita powierzchnia centrum handlowego wynosi około 80 tysięcy m², a powierzchnia najmu to 43 tysiące m². Dla klientów zmotoryzowanych przygotowano 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764