logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OBTK prowadzi kampanię „My Manly Way” dla marki Bulldog

  PR 25.04.2022, przeczytano 849 razy

Marka Bulldog w 2022 roku prowadzi kampanię „My Manly Way”. Jest to kontynuacja współpracy amerykańskiego koncernu Edgewell z agencją On Board Think Kong w zakresie obsługi marki Bulldog Skincare For Men.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obtk-prowadzi-kampanie-_my-manly-way_-dla-marki-bulldog,395610,artykul.html

Kampania „My Manly Way” promuje ideę zrównoważonej męskości. Jej celem jest budowanie świadomości, że również mężczyźni odczuwają presję otoczenia dotyczącą ich wyglądu i mogą mieć problemy z samoakceptacją. Na potrzeby kampanii powstał raport „Męski, czyli jaki?”, z którego wynika m.in., że blisko połowa Polaków nie utożsamia się z wizerunkiem mężczyzny prezentowanym w mediach i social mediach, a blisko co piąty mężczyzna w Polsce (19%) czuje presję, aby posiadać cechy czy zachowywać się w sposób odpowiedni dla jego płci.

- Mężczyźni, podobnie jak kobiety, odczuwają presję, aby wyglądać czy zachowywać się w określony sposób, dlatego akceptacja siebie i własnego wyglądu bywa dla wielu wyzwaniem. W ramach kampanii „My Manly Way” staramy się zachęcać mężczyzn do tego, aby odkrywali i doceniali własne atuty. Chcemy także pokazywać im, jak zadbać o siebie i swój wygląd, by poczuć się swobodnie i pewnie. Bez presji, za to zgodnie ze swoimi potrzebami oraz możliwościami i na własnych warunkach. Wiemy, że męskość może być zrównoważona i różnorodna – mówi Mateusz Góral z Bulldoga.

W ramach kampanii powstał również cykl podcastów „Podsłuchane u barbera”, podczas którego rozmówcy zachęcają do​ podkreślania mocnych stron i pielęgnowania tego, co wyróżnia danego mężczyznę. W pierwszym odcinku psycholożka Marzena Mawricz oraz barber Kamil Turlej podpowiadają, jak dążyć do samoakceptacji i zadbać o życie w duchu zrównoważonej męskości, bez względu na swój wygląd, wybraną stylizację, zarost lub jego brak, bez konieczności wpisywania się w obowiązujące kanony. Z kolei podczas drugiej odsłony, poświęconej stereotypom odnośnie „męskich” zawodów i pasji, psycholożka Marzena Mawricz wraz z tancerzem Jackiem Jeschke poszukali m.in. odpowiedzi na pytanie jak być sobą i podążać własną drogą, oraz gdzie szukać wsparcia, gdy w co czwartej polskiej rodzinie (23%) wykonywanie przez mężczyzn zawodów stereotypowo uznawanych za mało męskie nie byłoby akceptowane?

Agencja On Board Thing Kong odpowiedzialna jest za stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji, działania z obszaru brand PR i influencer marketingu. Po stronie On Board Think Kong za obsługę jest odpowiedzialny zespół PR.

Źródło: On Board Thing Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764