logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OBTK prowadzi kampanię „My Manly Way” dla marki Bulldog

  PR 25.04.2022, przeczytano 361 razy

Marka Bulldog w 2022 roku prowadzi kampanię „My Manly Way”. Jest to kontynuacja współpracy amerykańskiego koncernu Edgewell z agencją On Board Think Kong w zakresie obsługi marki Bulldog Skincare For Men.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obtk-prowadzi-kampanie-_my-manly-way_-dla-marki-bulldog,395610,artykul.html

Kampania „My Manly Way” promuje ideę zrównoważonej męskości. Jej celem jest budowanie świadomości, że również mężczyźni odczuwają presję otoczenia dotyczącą ich wyglądu i mogą mieć problemy z samoakceptacją. Na potrzeby kampanii powstał raport „Męski, czyli jaki?”, z którego wynika m.in., że blisko połowa Polaków nie utożsamia się z wizerunkiem mężczyzny prezentowanym w mediach i social mediach, a blisko co piąty mężczyzna w Polsce (19%) czuje presję, aby posiadać cechy czy zachowywać się w sposób odpowiedni dla jego płci.

- Mężczyźni, podobnie jak kobiety, odczuwają presję, aby wyglądać czy zachowywać się w określony sposób, dlatego akceptacja siebie i własnego wyglądu bywa dla wielu wyzwaniem. W ramach kampanii „My Manly Way” staramy się zachęcać mężczyzn do tego, aby odkrywali i doceniali własne atuty. Chcemy także pokazywać im, jak zadbać o siebie i swój wygląd, by poczuć się swobodnie i pewnie. Bez presji, za to zgodnie ze swoimi potrzebami oraz możliwościami i na własnych warunkach. Wiemy, że męskość może być zrównoważona i różnorodna – mówi Mateusz Góral z Bulldoga.

W ramach kampanii powstał również cykl podcastów „Podsłuchane u barbera”, podczas którego rozmówcy zachęcają do​ podkreślania mocnych stron i pielęgnowania tego, co wyróżnia danego mężczyznę. W pierwszym odcinku psycholożka Marzena Mawricz oraz barber Kamil Turlej podpowiadają, jak dążyć do samoakceptacji i zadbać o życie w duchu zrównoważonej męskości, bez względu na swój wygląd, wybraną stylizację, zarost lub jego brak, bez konieczności wpisywania się w obowiązujące kanony. Z kolei podczas drugiej odsłony, poświęconej stereotypom odnośnie „męskich” zawodów i pasji, psycholożka Marzena Mawricz wraz z tancerzem Jackiem Jeschke poszukali m.in. odpowiedzi na pytanie jak być sobą i podążać własną drogą, oraz gdzie szukać wsparcia, gdy w co czwartej polskiej rodzinie (23%) wykonywanie przez mężczyzn zawodów stereotypowo uznawanych za mało męskie nie byłoby akceptowane?

Agencja On Board Thing Kong odpowiedzialna jest za stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji, działania z obszaru brand PR i influencer marketingu. Po stronie On Board Think Kong za obsługę jest odpowiedzialny zespół PR.

Źródło: On Board Thing Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764