logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oex Cursor z nową usługą kompleksowo wspierającą sprzedaż

  PR 09.11.2018, przeczytano 692 razy

OEX Cursor we współpracy z ShelfWise oraz ABR SESTA zaoferuje rozwiązanie, które wykorzystując technologię rozpoznawania obrazu oraz zaawansowaną analizę danych, ułatwi zwiększanie sprzedaży w kanale tradycyjnym. Usługa umożliwi podejmowanie precyzyjnych działań pozwalających na poprawę dystrybucji i wdrożenie standardów ekspozycji w 10 tysiącach najważniejszych sklepów z tej grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oex-cursor-z-nowa-usluga-kompleksowo-wspierajaca-sprzedaz,380073,artykul.html

- Proponowane przez nas rozwiązanie dostarcza producentom precyzyjne informacje, które zapewnią lepsze dopasowanie asortymentu do obecnych i potencjalnych potrzeb konsumentów. System po przetworzeniu danych pozyskanych w punkcie z półki sklepowej rekomenduje konkretne działania, takie jak wprowadzenie produktu do sprzedaży, poprawę ekspozycji produktu na półce czy modyfikacje w zarządzaniu kategorią. Dzięki punktowemu działaniu, podejmowanemu jedynie w sklepach, gdzie zidentyfikujemy potencjał do wzrostu, maksymalizujemy sprzedaż i minimalizujemy koszty – powiedział Piotr Haman, prezes OEX Cursor SA.

Platforma przetwarza dane z 10 tysięcy punktów sprzedaży detalicznej w Polsce, które pozyskiwane są cyklicznie przez sieć przedstawicieli handlowych OEX Cursor.

- System przetwarza zdjęcia w interesujące nas dane praktycznie w czasie rzeczywistym. Klient może mieć informację w swoim systemie już w dniu następnym. Technologia oparta jest na sztucznej inteligencji. Jej skuteczność jest na poziomie pracy człowieka, jednak koszty pozyskania danych, zwłaszcza przy dużej skali, są zdecydowanie niższe - dodaje Konrad Szczukiewicz z ShelfWise

System powstał z myślą o dużych i średnich ogólnopolskich dostawcach z rynku FMCG. Otwiera też ciekawe możliwości małoformatowym sieciom handlowym, które mogą go wykorzystywać do wdrażania i kontroli standardów sprzedażowych i ekspozycyjnych.

- Bardzo istotnym elementem rozwiązania jest analiza pozyskanych informacji i ich konfrontacja z danymi demograficznymi i innymi, które określają potencjał badanego punktu sprzedaży. Tylko zaawansowane przetworzenie danych z wielu źródeł pozwoli na przygotowanie precyzyjnych rekomendacji działań na poziomie każdego ze sklepów, które przełożą się na wzrost sprzedaży – powiedział Paweł Jurowczyk z ABR Sesta

Według twórców projektu będzie to narzędzie, które firmy FMCG będą mogły wykorzystać do komunikacji z rynkiem, wprowadzania nowych produktów i realizacji polityki marketingowej. Pozyskane dane mogą służyć do optymalizacji innych obszarów związanych z marketingiem i sprzedażą. Rozwiązanie nie tylko dostarcza dane, ale zapewnia możliwość efektywnego kontaktu z rynkiem z wykorzystaniem narzędzi nowych technologii.

Obecnie projekt przeszedł fazę testów technicznych na próbie około 1000 sklepów i spotkał się z dużym zainteresowaniem potencjalnych klientów.

Planowany start projektu to 1 kwartał 2019.

Źródło: OEX Cursor

www.oexcursor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764