logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oex Cursor z nową usługą kompleksowo wspierającą sprzedaż

  PR 09.11.2018, przeczytano 696 razy

OEX Cursor we współpracy z ShelfWise oraz ABR SESTA zaoferuje rozwiązanie, które wykorzystując technologię rozpoznawania obrazu oraz zaawansowaną analizę danych, ułatwi zwiększanie sprzedaży w kanale tradycyjnym. Usługa umożliwi podejmowanie precyzyjnych działań pozwalających na poprawę dystrybucji i wdrożenie standardów ekspozycji w 10 tysiącach najważniejszych sklepów z tej grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oex-cursor-z-nowa-usluga-kompleksowo-wspierajaca-sprzedaz,380073,artykul.html

- Proponowane przez nas rozwiązanie dostarcza producentom precyzyjne informacje, które zapewnią lepsze dopasowanie asortymentu do obecnych i potencjalnych potrzeb konsumentów. System po przetworzeniu danych pozyskanych w punkcie z półki sklepowej rekomenduje konkretne działania, takie jak wprowadzenie produktu do sprzedaży, poprawę ekspozycji produktu na półce czy modyfikacje w zarządzaniu kategorią. Dzięki punktowemu działaniu, podejmowanemu jedynie w sklepach, gdzie zidentyfikujemy potencjał do wzrostu, maksymalizujemy sprzedaż i minimalizujemy koszty – powiedział Piotr Haman, prezes OEX Cursor SA.

Platforma przetwarza dane z 10 tysięcy punktów sprzedaży detalicznej w Polsce, które pozyskiwane są cyklicznie przez sieć przedstawicieli handlowych OEX Cursor.

- System przetwarza zdjęcia w interesujące nas dane praktycznie w czasie rzeczywistym. Klient może mieć informację w swoim systemie już w dniu następnym. Technologia oparta jest na sztucznej inteligencji. Jej skuteczność jest na poziomie pracy człowieka, jednak koszty pozyskania danych, zwłaszcza przy dużej skali, są zdecydowanie niższe - dodaje Konrad Szczukiewicz z ShelfWise

System powstał z myślą o dużych i średnich ogólnopolskich dostawcach z rynku FMCG. Otwiera też ciekawe możliwości małoformatowym sieciom handlowym, które mogą go wykorzystywać do wdrażania i kontroli standardów sprzedażowych i ekspozycyjnych.

- Bardzo istotnym elementem rozwiązania jest analiza pozyskanych informacji i ich konfrontacja z danymi demograficznymi i innymi, które określają potencjał badanego punktu sprzedaży. Tylko zaawansowane przetworzenie danych z wielu źródeł pozwoli na przygotowanie precyzyjnych rekomendacji działań na poziomie każdego ze sklepów, które przełożą się na wzrost sprzedaży – powiedział Paweł Jurowczyk z ABR Sesta

Według twórców projektu będzie to narzędzie, które firmy FMCG będą mogły wykorzystać do komunikacji z rynkiem, wprowadzania nowych produktów i realizacji polityki marketingowej. Pozyskane dane mogą służyć do optymalizacji innych obszarów związanych z marketingiem i sprzedażą. Rozwiązanie nie tylko dostarcza dane, ale zapewnia możliwość efektywnego kontaktu z rynkiem z wykorzystaniem narzędzi nowych technologii.

Obecnie projekt przeszedł fazę testów technicznych na próbie około 1000 sklepów i spotkał się z dużym zainteresowaniem potencjalnych klientów.

Planowany start projektu to 1 kwartał 2019.

Źródło: OEX Cursor

www.oexcursor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764