logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogłoszenie zaproszenia do składania ofert sprzedaży akcji PMPG Polskie Media S.A.

  PR 08.03.2021, przeczytano 180 razy

3 marca 2021 roku Zarząd spółki PMPG Polskie Media S.A. ogłosił zaproszenie do składania ofert sprzedaży akcji własnych.  Przedmiotem Zaproszenia jest 500 000 akcji na okaziciela Spółki będących przedmiotem obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. oznaczonych w KDPW kodem ISIN PLPEKPL00010, które na dzień ogłoszenia Zaproszenia stanowią 4,81 % kapitału zakładowego Spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogloszenie-zaproszenia-do-skladania-ofert-sprzedazy-akcji-pmpg-polskie-media-s.a.,390528,artykul.html

Spółka zdecydowała się na przeprowadzenie skupu akcji własnych poprzez zaproszenie do składania ofert sprzedaży akcji poza obrotem zorganizowanym, w związku z zamiarem nabycia akcji własnych od akcjonariusza spółki będącego jednocześnie jej dłużnikiem w zamian za umorzenie zobowiązania. Spółka oraz jej akcjonariusz uzgodniły cenę nabycia akcji na poziomie 2,5 zł.  Akcjonariusz w ramach Zaproszenia zdecyduje czy i w jakim zakresie przystąpi do transakcji ze Spółką. Z uwagi na zasadę równości akcjonariuszy Spółka skierowała Zaproszenie do wszystkich akcjonariuszy celem umożliwienia im zawarcia transakcji na takich samych zasadach odnoszących się co do ceny akcji.

Do dnia ogłoszenia niniejszego Zaproszenia Spółka nabyła w ramach Programu Skupu Akcji 348 812 (słownie: trzysta czterdzieści osiem tysięcy osiemset dwanaście) akcji i przeznaczyła na nabycie 741 382,6 zł (słownie: siedemset czterdzieści jeden tysięcy trzysta osiemdziesiąt dwa złote sześćdziesiąt groszy). Na dzień ogłoszenia niniejszego Zaproszenia Spółka posiada 354 557 akcji własnych, które stanowią 3,41% kapitału zakładowego i 3,41% w ogóle głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.

Program Skupu Akcji własnych zakłada nabycie nie więcej niż 2 068 062 (słownie: dwa miliony sześćdziesiąt osiem tysięcy sześćdziesiąt dwa) akcji. W ramach Programu Skupu Akcji Spółka może przeznaczyć na nabycie akcji własnych kwotę 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony złotych).

W zaproszeniu ustalono termin rozpoczęcia przyjmowania ofert sprzedaży na 3 marca 2021 r., a termin zakończenia ich przyjmowania na 9 marca 2021 r. Przewidywany dzień nabycia oraz rozliczenia nabycia akcji określono na 10 i 11 marca 2021 r.

Szczegółowe informacje dotyczące procedury składania ofert oraz nabycia akcji znajdują się w Zaproszeniu do składania ofert sprzedaży akcji, który stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764