logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

One Energy TV rusza z nowym sezonem

  PR 01.08.2019, przeczytano 1168 razy
ilustracjastrzałka

One Energy TV to telewizja internetowa stworzona i rozwijana przez platformę rozwoju świadomości o tej samej nazwie. One Energy tworzy bazę wiedzy o życiu w harmonii, holistycznym podejściu do ciała, umysłu i ducha. Te same treści prezentuje w formacie telewizyjnym w postaci wywiadów. Drugi sezon nosi nazwę „Rozmowy z mistrzami”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/one-energy-tv-rusza-z-nowym-sezonem,383442,artykul.html

„Rozmowy z mistrzami” to nowy cykl, w którym Agata Swornowska, redaktor naczelna One Energy, rozmawia z nauczycielami duchowymi, mentorami, mistrzami uznanymi w środowisku. Premierę miał 11 lipca.

Pomysł stworzenia telewizji był naturalną konsekwencją naszych wyborów i kolejnym krokiem w rozwoju. Chcemy budować bazę wiedzy i inspirować do zmiany. One Energy to droga doświadczenia i odkrywania własnego potencjału - mówi Agata Swornowska, redaktor naczelna One Energy. Nasz przekaz kierujemy do osób ciekawych świata, o otwartych umysłach, zaangażowanych w zrównoważony rozwój osobisty oraz dbających zarówno o sferę wewnętrzną, jak i zewnętrzną - dodaje.

Na portalu, jak i w ramówce telewizji, można znaleźć tematy związane z medytacją, jogą, zdrowym stylem życia, pracą z ciałem i oddechem, mindfulness, rozwojem osobistym, psychologią.

Cykl „Rozmowy z mistrzami” to 10 odcinków. Tematem pierwszego z nich, dostępnego już dla widzów, jest tantra i kobiecość, które w rozmowie z redaktor naczelną przybliżyła Alicja Bednarek, Yogini i Ambasadorka Kobiecej Świadomości.

Kolejne odcinki pojawią się w ramówce w co drugi czwartek. Widzowie zobaczą rozmowy dotyczące, m.in.: medycyny chińskiej i germańskiej, telepatii, świętej geometrii, Metta Loving Kindness.

Najnowszy, jak i poprzedni sezon to wywiady, z których na pewno nie zrezygnujemy, jednak aktywnie pracujemy nad rozszerzeniem ramówki. Chcemy zaproponować widzom nowe formaty, oczywiście pozostając w tematyce, jaką obraliśmy - komentuje Agata Swornowska, redaktor naczelna One Energy.

One Energy TV w trosce o jakość realizuje swoje formaty z profesjonalnym zespołem produkcyjnym i montażowym. Całość koordynuje Agencja kreatywna ArteMis.

Źródło: ArteMis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764