logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oneday Roadshow: Szkoleniowy start w Warszawie

  PR 31.08.2015, przeczytano 544 razy
ilustracjastrzałka

W ostatni dzień wakacji rozpoczęła się kolejna, wrześniowa edycja OneDay Roadshow. Uczestnicy tego ważnego wydarzenia branżowego spotkali się w nowej lokalizacji – Hotelu Novotel przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oneday-roadshow%3A-szkoleniowy-start-w-warszawie,25824,artykul.html

Pierwsi goście zjawili się już o godz. 9.00 korzystając z interesującego bloku szkoleniowego. Prelekcje z „Perswazyjnego telemarketingu” oraz „Socjotechnik w sprzedaży" poprowadził Bartłomiej Stolarczyk. Doskonalenie swoich umiejętności przydało się wszystkim uczestnikom i wzbogaciło ich możliwości nawiązywania kontaktów biznesowych.

Duże zainteresowanie profesjonalistów z branży pokazuje, że rynek szuka okazji do wzmocnienia możliwości handlowych oraz jest chłonny nowości na drugą połowę roku.

Wierzymy, że kolejne odwiedzane miasta również zaskoczą nas pozytywną reakcją.

Jutro widzimy się w Chorzowie!

Źródło: GJC Intermedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764