logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie RASP ws. publikacji w Do Rzeczy

   27.04.2016, przeczytano 564 razy

- Nie wchodzimy w dyskusję na temat tej spiskowej teorii, która jest całkowicie absurdalna. Twierdzenie, że były naciski polityków w sprawach dotyczących członków czy szefów redakcji, jest nieprawdą - czytamy w oświadczeniu Ringier Axel Springer Polska wydanym po publikacji tygodnika "Do Rzeczy" ujawniającej treść rozmowy Pawła Grasia z Janem Kulczykiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-rasp-ws.-publikacji-w-do-rzeczy,28339,artykul.html

"Nie możemy powstrzymać ludzi przed rozpowszechnianiem ich fantazji na temat wywierania wpływu na redakcję gazety, tyle że te fantazje nie dotyczą ani »Faktu«, ani żadnej innej redakcji w naszej Grupie.

Grzegorz Jankowski zdecydował się odejść z redakcji dziennika »Fakt«, po 10 latach kierowania nią, na własną prośbę. Żadna opcja polityczna nie miała wpływu na linię redakcyjną oraz politykę personalną redakcji. Friede Springer, akcjonariuszka Axel Springer SE oraz wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej, nie bierze udziału w podejmowaniu decyzji dotyczącej pracowników Spółki Ringier Axel Springer Media AG.

Peter Prior jest niezależnym konsultantem, który doradzał przez wiele lat redakcjom należącym do szwajcarskiego wydawnictwa Ringier, na różnych rynkach. Jeśli zaś chodzi o »Fakt«, to zadaniem Pana Priora jest wyłącznie konsultacja służąca rozwijaniu warsztatu dziennikarskiego oraz makiety dziennika.

Ringier Axel Springer Polska, kontynuując strategię digitalizacji Grupy, powierzył stanowiska wiceredaktorów osobom, których kompetencje pozwalają na jej realizację. Panu Bugajskiemu i Pani Niedzieli zaproponowano wysokie stanowiska w pionie prasy drukowanej, których jednak nie przyjęli i odeszli z firmy."

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764