logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OVO Wrocław: Wydanie specjalne „Buildera” elementem kampanii dewelopera

  PR 26.07.2016, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ukazało się specjalne wydanie prestiżowego branżowego miesięcznika. 92 strony „Builder Exclusive” poświęcone są tylko jednej inwestycji – OVO Wrocław. Projekt w sposób integralny przedstawia zaangażowane marki i stanowi benchmark dla analizy rynku nieruchomości luksusowych. To przykład pokazujący, że content wyczerpujący wiele wątków połączony z wysokiej jakości obrazem ma przewagę nad krótkimi formami promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ovo-wroclaw%3A-wydanie-specjalne-_buildera_-elementem-kampanii-dewelopera,29395,artykul.html

Builder” to numer 1 w polskiej prasie branżowej. Ukazuje się już od 20 lat i cieszy się prestiżem w środowisku architektów, urbanistów i inwestorów. 92 strony swojego wydania specjalnego w całości poświęcił OVO Wrocław.

To unikatowy obiekt zrealizowany w ramach trendu mixed-use, który w jednym budynku łączy luksusowe penthouse’y i apartamenty, wysokiej jakości przestrzeń biurową, hotel DoubleTree by Hilton Wroclaw oraz restauracje, butiki, przestrzeń health&beauty. Jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji tego roku. Dlatego wydawnictwo zdecydowało poświęcić kompleksowi specjalne wydanie.

„Builder Exclusive” to nasz nowy projekt. W sposób integralny przedstawiamy starannie wyselekcjonowane procesy inwestycyjne. Takie, które stanowią wzór do naśladowania i mogłyby być inspiracją dla całego rynku biznesowo-budowlanego. Dlatego też nasze wydanie może być znakomitym punktem odniesienia dla analiz, zwłaszcza w segmencie nieruchomości luksusowych – mówi Michał Grocki, project manager specjalnego wydania miesięcznika.

Tak przekrojowe wydanie było możliwe dzięki zaangażowaniu podmiotów realizujących tę inwestycję - w „Builder Exclusive” obecne są takie marki jak Angel Poland Group, GSArch, Eiffage Polska Budownictwo, JSK Architekci, DuPont, Phillips, Kanuf, Rockwool, Frapol, Flügger. Wydanie powstało we współpracy z agencją PR Expert, która odpowiada za wielokanałową promocję OVO Wrocław od początku rozpoczęcia budowy.

Zintegrowana kampania dla dewelopera bazuje na poszukiwaniu niestandardowych form promocji – do tej pory były to akcje specjalne z infulencerami, wysokiej jakości działania w kanałach social media oraz starannie dobrane tematy medialne. Luksusowe wydanie jest kolejnym przykładem świadomego budowania wizerunku oraz wsparcia sprzedaży – egzemplarze trafiają do kadry top management branży.

Wraz z „Builderem” stworzyliśmy niestandardowy projekt, daleko wykraczający poza typowe działania w klasycznych kanałach. Łączy elementy wizerunkowe i działania marketingowe dla naszego klienta, ale stanowi także przegląd tego segmentu rynku – mówi Adriana Kondratowicz, dyrektor zarządzający PR Expert. Prace nad wydaniem trwały wiele miesięcy – efekt jednak w pełni kompensuje wysiłek. Dodatkowo liczni partnerzy projektu automatycznie gwarantują szeroką promocję treści swoimi kanałami.

Publikacja w wydaniu specjalnym „Builder Exclusive” to dla nas ogromne wyróżnienie. Magazyn znakomicie zna polski rynek budowlany, a to dodatkowo podnosi prestiż wydania poświęconego wyłącznie OVO Wrocław – mówi Shuckie Ovadiah, jeden z inwestorów i CEO OVO Wrocław.

„Builder Exclusive” wzbogacają artystyczne fotografie OVO Wrocław. Zostały wykonane specjalnie na potrzeby tego wydania. Magazyn jest dystrybuowany wśród prenumeratorów, w czasie eventów, spotkań, konferencji w których uczestniczy „Builder”, na platformach mobilnych (e.buildercorp.pl) oraz na terenie OVO Wrocław. Opublikowana zostanie również anglojęzyczna wersja wydania.

Źródło: Wings Properties

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764