logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paramount Channel w Polsce przechodzi w Paramount Network

  PR 10.03.2022, przeczytano 388 razy

Od 8 marca 2022 roku Paramount Channel nadaje w Polsce pod nową marką: Paramount Network. Zmianie nazwy towarzyszy powiększenie zasobów biblioteki o popularne zagraniczne produkcje. W marcu polska stacja będzie obchodzić również 7. urodziny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paramount-channel-w-polsce-przechodzi-w-paramount-network,395047,artykul.html

Od ponad stu lat Paramount Pictures buduje ogromną światową spuściznę filmową, pokazując kultowe postacie i niezapomniane historie, które podbijają serca całych pokoleń kinomanów. Ta bogata tradycja opowiadania historii stała się inspiracją do tworzenia Paramount Network.

Paramount Channel wystartował w Polsce 19 marca 2015 roku i przez siedem lat oferował polskim miłośnikom rozrywki filmowej nowości i klasyki światowego kina. 8 marca 2022 roku kanał, którego właścicielem jest Paramount Global (dawniej ViacomCBS Networks International) przekształcił się w Polsce w Paramount Network. Rebranding jest odpowiedzią koncernu na rozwój branży medialnej oraz zmieniające się potrzeby i preferencje widzów.

Zmianie nazwy towarzyszy poszerzenie oferty filmowej o kolejne tytuły cenionych filmów z biblioteki wytwórni Paramount Pictures – jednego z wiodących producentów rozrywki filmowej na świecie. Podobnie jak w pozostałych krajach, oferta kanału zostanie wzbogacona o najpopularniejsze produkcje innych amerykańskich wytwórni filmowych oraz najlepsze filmy europejskie z ostatnich kilkudziesięciu lat. W ofercie nie zabraknie również seriali, które już teraz są bardzo popularne wśród widzów kanału.

Paramount Network zyskał również nową oprawę graficzną, która podkreśla unikalność i hollywoodzki charakter oferowanej rozrywki. Jednocześnie oprawa ta jest zgodna z najnowocześniejszymi trendami dotyczącymi „user experience” w branży TV.

Zmianie towarzyszą działania marketingowe, które potrwają do 31 marca. W ramach kampanii emitowany jest spot wizerunkowy w telewizji i online oraz w wybranych TV-guidach pojawi się reklama prasowa. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował dział wewnętrzny Paramount Global.

Źródło: Paramount Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt...
Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji...
Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska nawiązują współpracę partnerską przy projekcie Bazy Ekspertek #nieczekam107lat. Projekt wspiera wyrównywanie głosu kobiet i mężczyzn w mediach oferując bezpłatny dostęp do ekspertek w ponad 30 branżach. Połączenie sił TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska ma wzmocnić tempo zmian w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764