logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Październikowe Seminarium Wielkoformatowe Atrium

   16.09.2015, przeczytano 1577 razy
ilustracjastrzałka
Hotel Sułkowski Conference & Resort

Atrium Centrum Ploterowe zaprasza na 2-dniowe Seminarium Wielkoformatowe, które odbędzie się w dniach 1 i 2 października 2015 w urokliwym Hotelu Sułkowski Conference & Resort k. Leszna. Przez dwa dni nasi prelegenci i technicy zaprezentują innowacyjne technologie z zakresu: druku UV i LED, druku na szkle, druku sublimacyjnego, szybkiego druku solwentowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pazdziernikowe-seminarium-wielkoformatowe-atrium,25970,artykul.html

Nie zabraknie także warsztatów profilowania kolorystycznego oraz prezentacji nowej wersji oprogramowania ONYX 12. Pokażemy materiały własnej produkcji oraz tekstylia IKONOS. Do Państwa dyspozycji przez cały czas będą specjaliści z zakresu druku wielkoformatowego i doboru materiałów. Gośćmi specjalnymi będą dr Mariusz Wszołek, który przeprowadzi wykład "Reklama wiodąca, czyli rzecz o reklamach, które się pamięta" oraz Tomasz Leśków, który zaprezentuje nowe możliwości z zakresu finansowania poligrafii z wykorzystaniem funduszy EU.

Prezentowane technologie / urządzenia:

  • ploter LED-UV - Mutoh ValueJet 426 UF
  • ploter hybrydowy UV - Artemis FR 250 UV
  • ploter rolowy UV / UMS - Mutoh ValueJet 1624X
  • ploter eko-solwentowy - Mutoh ValueJet 628
  • ploter eko-solwentowy / UMS - Mutoh ValueJet 1638X
  • ploter eko-solwentowy - Artemis 1621
  • ploter eko-solwentowy - Artemis 1801 VD
  • ploter mild-solwentowy - Mutoh Spitfire 90
  • ploter solwentowy - Artemis KM 3224
  • ploter pigmentowy / sublimacyjny - Mutoh RJ 900 XG
  • ploter sublimacyjny - Mutoh ValueJet 1638 WX
  • kalander - Klieverik GTC 81/1850
  • drukarka DTG - Artemis DTG
  • termoprasa DTG - Artemis Thermo DTG
  • laminator - Shield
  • laminator - RSC
  • zgrzewarka termiczna - RSC RBW 1500
  • laser tnąco-grawerujący - Artemis BDR 1309X
  • oprogramowanie rip - ONYX 12


Zagadnienia:

  • "Reklama wiodąca, czyli rzecz o reklamach, które się pamięta"
  • nowe fundusze unijne dla poligrafii
  • bezpośredni i pośredni druk na tkaninach
  • cięcie i grawerowanie z wykorzystaniem plotera laserowego
  • druk UV / UV-LED na płytach, szkle, gadżetach, itd.
  • kalibracja kolorystyczna plotera wielkoformatowego
  • druk bezpośredni DTG i pośredni sublimacyjny
  • druk solwentowy 3.20 m w dużej prędkości
  • laminatory pneumatyczne
  • certyfikaty ekologiczne w druku wielkoformatowym
  • innowacyjne możliwości nowej wersji oprogramowania ONYX 12


Miejsce:

Hotel Sułkowski, Boszkowo-Letnisko, ul. Dworcowa 15, 64-140 Włoszakowice k. LESZNA, www.hotelsulkowski.pl

Warunki uczestnictwa:

udział po rejestracji i akceptacji zgłoszenia - pobierz FORMULARZ (PDF)
liczba miejsc ograniczona - 100 osób
koszt 120 zł netto / osoba

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764