logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peppermint chrupie z Bonduelle

  PR 13.05.2014, przeczytano 2498 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Peppermint przygotowała internetową kampanię reklamową dla kukurydzy Bonduelle. Jest to już trzecia kampania zorganizowana dla tej marki. Tym razem jej hasło brzmi: „Dodaj sobie chrupkości".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peppermint-chrupie-z-bonduelle,21624,artykul.html

- Celem prowadzonej akcji jest wzmacnianie nawyku dodawania Kukurydzy Złocistej Bonduelle do świeżych warzyw, który w Polsce nie jest tak silny jak w wielu krajach europejskich – tłumaczy Magdalena Nicińska, brand manager w Bonduelle Polska.

- Ponieważ jest to odmiana kukurydzy typu sweet & crispy zdecydowaliśmy się, że na potrzeby kampanii wybierzemy cechę, która dotąd nie była komunikowana, a jest równie istotna jak słodycz, czyli chrupkość – mówi Marcin Piwnicki, creative dierctor w agencji Peppermint i dodaje: Tym samym zagarnęliśmy słowo „chrup”, które idealnie sprawdziło się w kampanii display i nadało komunikacji więcej chrupkości.

Kampania skierowana jest głównie do kobiet w wieku od 20 do 44 lat, mieszkających
w miastach. Podstawą komunikacji będą formaty display, prezentowane w serwisach pogodowych, kulinarnych i kobiecych.

Agencja Peppermint odpowiada za koncept kreatywny i jego realizację. Kampania reklamowa potrwa do 25 lipca.

Zespół projektowy:
Łukasz Gujski – Strategy Director, Marcin Piwnicki – Creative Director, Łukasz Nosek – Art Director, Daniel Rakus - Senior Copywriter, Sabrina Kotkowska - Account Director.

Źródło: Peppermint

peppermint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764