logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pinpoint: tak skutecznych kampanii jeszcze w Polsce nie było

  PR 14.07.2014, przeczytano 1372 razy

Usługa PinPoint koncentruje się na precyzyjnym dotarciu do potencjalnego klienta i zbudowaniu z nim relacji. PinPoint to inaczej personalizowane kampanie multikanałowe, które integrują pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, directmail, video i PURL (personalizowane URL). To pierwsza na polskim rynku oferta integracji tych pięciu kanałów komunikacji z klientami, która zapewnia wysoką efektywność prowadzonych działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pinpoint%3A-tak-skutecznych-kampanii-jeszcze-w-polsce-nie-bylo,22184,artykul.html

- Directmail, e-mail i SMS to dobrze znane marketerom narzędzia marketingu bezpośredniego. Postanowiliśmy połączyć je z najnowszymi instrumentami: oferowanym przez nas od kilku miesięcy PURLON-em, czyli stroną internetową ze spersonalizowaną pod konkretnego klienta ofertą. Aby wzmocnić siłę przekazu marketingowego w usłudze PinPoint dołączane są materiały video, które dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii są także spersonalizowane pod konkretnego użytkownika – mówi Michael Banaszczyk, Marketing & Sales Manager w Emerson DC.

PinPoint zapewnia synergię najskuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego w ramach jednego w pełni integralnego i zautomatyzowanego narzędzia, które daje możliwość dotarcia do klientów z wartościową ofertą. Gwarantuje to zwiększenie efektywności działań marketingowych, rozwój trwałych i wartościowych relacji z klientami oraz  optymalizację kosztu dotarcia do pojedynczego odbiorcy.

- Dzisiejsi konsumenci korzystają z bardzo bogatego wachlarza narzędzi komunikacji. Integracja w usłudze PinPoint aż pięciu różnych kanałów dotarcia gwarantuje, że przekaz dotrze do klienta. Jednocześnie może wybrać najwygodniejszy z jego punktu widzenia kanał komunikacji zwrotnej: może potwierdzić chęć skorzystania z oferty np. na przygotowanej dla niego stronie internetowej albo odesłać tradycyjną pocztą formularz w formie papierowej. Połączenie wygody i personalizacji powoduje, że przesyłka bardziej zwraca uwagę klienta i zachęca do zapoznania się z jej zawartością. W ten sposób reklamodawca buduje zaangażowanie odbiorcy, które jest kluczowe w procesie sprzedaży oraz zwiększaniu lojalności klienta. Na dojrzałych rynkach europejskich dobrze zaplanowane kampanie tego typu uzyskują response rate na poziomie nawet 20-50%  – tłumaczy Michael Banaszczyk.

Do współpracy przy usłudze PinPoint firma Emerson DC zaprosiła renomowane studio animacyjne – POLKA n’ TANGO. Zespół grafików i animatorów POLKA n’ TANGO od kilkunastu lat zajmuje się kreacją oraz produkcją filmów animowanych i reklamowych dla agencji reklamowych, domów mediowych oraz konkretnych marek, m.in.: Saatchi&Saatchi, McCann-Erickson, LOWE, BBDO, Leo Burnett, Publicis, ORANGE czy PZU.

Źródło: Emerson Direct Communication

Dodatkowe informacje:

Emerson Direct Communication posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie kompleksowych usług direct mailingowych i obecnie jest największym, niezależnym lettershopem w Europie Śrdokowo-Wschodniej. Firma posiada innowacyjne centrum zarządzania danymi oraz korespondencją. Jako jedyna w kraju zapewnia pełną obsługę, która obejmuje: mailingi transakcyjne, mailingi promocyjne, komunikację multikanałową, fulfillment oraz logistykę. Spółka Emerson Direct Communication została wydzielona w 2014 roku ze spółki Emerson i należy do Grupy Kapitałowej Emerson.
Połączenie doświadczenia Emerson DC w marketingu bezpośrednim oraz doświadczenia POLKA n’ TANGO w animacji pozwala na wprowadzenie na rynek kompleksowej usługi najwyższej jakości.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764