logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play nabywa UPC Polska

  PR 22.09.2021, przeczytano 407 razy

P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-nabywa-upc-polska,393084,artykul.html

UPC jest największą pod względem przychodów spółką Liberty Global w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującą usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu światłowodowego, a także usługi mobilne, dzięki wieloletniej współpracy z Play w modelu MVNO. Ta pozytywna informacja oznacza w praktyce nowe możliwości w obszarze usług konwergentnych dedykowanych klientom indywidualnym oraz biznesowym na polskim rynku.

Nabycie UPC przez Play wiąże się z chęcią przyspieszenia inwestycji w sieci światłowodowe oraz przyczynia się do realizacji wizji i ambicji spółki w zakresie inwestowania w najnowocześniejsze sieci, usługi mobilne oraz szerokopasmowe. Długofalowa ambicja Play zapewnienia łączności na terenie całego kraju, przyczyni się do cyfrowej transformacji polskiej gospodarki i przyniesie korzyści konsumentom indywidualnym oraz biznesowym, dzięki bardziej innowacyjnym i kompleksowym ofertom.

- Integracja Play i UPC Polska stworzy wyjątkową możliwość rozwoju Play na kolejnym etapie i cieszymy się na rozpoczęcie współpracy z zespołem UPC, aby wspólnie zrealizować nasze nowe ambicje. Play ma duże doświadczenie w odpowiadaniu na potrzeby swoich klientów. UPC Polska zbudowało bardzo silną platformę opartą na wysokich standardach jakości. Play i UPC połączą swoje siły, aby stworzyć silnego operatora konwergentnego w Polsce. – powiedział Jean Marc Harion, Prezes Zarządu Play.

- Nabycie UPC Polska odzwierciedla dążenie Play i iliad, aby inwestować w mobilne oraz szerokopasmowe sieci i usługi nowej generacji. Transakcja ta wiąże się z chęcią przyspieszenia inwestycji w sieć światłowodową i przyczynia się do realizacji długoterminowej ambicji rozwijania ogólnokrajowej łączności w Polsce. Liczymy, że nasze zaangażowanie wpłynie korzystnie na cyfrową transformację polskiej gospodarki i przyniesie korzyści dla konsumentów i przedsiębiorstw, również dzięki nowym kompleksowym ofertom. Z niecierpliwością czekamy na połączenie sił i powitanie pracowników UPC w rodzinie Play i iliad po uzyskaniu wymaganych zgód – powiedział Thomas Reynaud, Prezes Zarządu Grupy iliad.

Źródło: Play

www.play.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zapraszamy serdecznie do udziału w badaniu dotyczącym zmian w procesach zbierania informacji o użytkownikach. Zależy nam na Waszej opinii, zachęcamy więc do poświęcenia kilku minut, by wypełnić ankietę.
TVP Kobieta pokonała we wrześniu TVN Style
Według danych Nielsen Media udziały w grupie wszystkich widzów TVP Kobieta we wrześniu 2022 roku kształtowały się na poziomie 0,35% i były wyższe od kanału konkurencyjnego TVN Style. We wrześniu TVP Kobieta znalazła się na drugim miejscu wśród kanałów lifestylowych przeznaczonych dla kobiet. Udziały TVP Kobieta we wrześniu w grupie 4+ w porównaniu do...
Wyniki badania Mediapanel za wrzesień 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Rusza nowy portal TVP Swipeto.pl
Zarząd Spółki, dostrzegając dynamicznie zmieniający się sposób konsumpcji mediów oraz wzrost znaczenia serwisów onlinowych, zdecydował o uruchomieniu portalu SwipeTo. SwipeTo to lifestylowy portal, skierowany do tzw. generacji Z oraz pokolenia Y. Treści publikowane w serwisie koncentrują się wokół tematów o charakterze popkulturowym, takich...
Serwis Business Insider Polska uruchomił nową kategorię o tematyce prawnej. Do redakcji Business Insider Polska dołączyli także kolejni dziennikarze, eksperci z dziedziny prawa: Jolanta Ojczyk i Łukasz Guza oraz – od listopada – Łukasz Zalewski, specjalizujący się w tematyce podatkowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764