logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PMPG Polskie Media ze wzrostem przychodów w III kwartale 2019 r

  PR 25.11.2019, przeczytano 355 razy

Grupa PMPG Polskie Media  osiągnęła w III kwartale  2019 roku 13,3 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i usług.  Były one o 20% wyższe od wypracowanych w tym samym kwartale ubiegłego roku, kiedy odnotowano przychody na poziomie 11,1 mln zł.  Zysk w III kwartale wyniósł 1,8 mln zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pmpg-polskie-media-ze-wzrostem-przychodow-w-iii-kwartale-2019-r,384848,artykul.html

Po trzech kwartałach 2019 r. Grupa wykazała 36 mln zł przychodów wobec 34 mln zł osiągniętych w analogicznym okresie roku 2018. Wzrost przychodów dotyczył głównie sprzedaży reklamowej gotówkowej, w tym sprzedaży reklamy w Internecie. Wyniki trzeciego kwartału spowodowały, że narastająco za pierwsze trzy kwartały całego roku 2019 Grupa wykazała zysk netto w kwocie 0,3 mln zł wobec straty na poziomie 1,5 mln zł poniesionej w pierwszym półroczu br.

Grupa PMPG Polskie Media kontynuuje strategię rozwoju swoich głównych marek tj. Wprost i Do Rzeczy oraz transformacji wydawnictw do Internetu. Serwis Wprost.pl jest zdecydowanym liderem wśród serwisów internetowych tygodników opinii pod względem liczby użytkowników. W październiku już 3,9 mln*, tj. ok 12% polskich internautów odwiedziło wprost.pl. Dynamicznie rozwija się również serwis DoRzeczy.pl. W październiku odnotował najwyższą wśród serwisów tygodników opinii dynamikę przyrostu użytkowników miesiąc do miesiąca osiągając 25% przyrostu. Po raz pierwszy przy tym, przekroczył granicę 2 mln użytkowników*.  W październiku odnotowano również rekordową liczba odsłon serwisów PMPG, która przekroczyła 52 mln. Wyniki te przełożyły się na wzrost przychodów z reklamy w Internecie, który wyniósł 43% mierząc III kwartał br. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W kolejnych kwartałach Grupa skupi się na dalszym rozwoju serwisów internetowych i poszerzaniu oferty reklamowej w Internecie.

W minionym kwartale nastąpiła zmiana na stanowisku redaktora naczelnego tygodnika Wprost. Kierowanie redakcją przejął Marcin Dzierżanowski, który wcześniej przez 6 lat pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Tygodnik Wprost w III kwartale 2019 roku pozostawał najbardziej opiniotwórczym tytułem wśród tygodników.

Jednym z elementów strategii Grupy, kontynuowanym w trzecim kwartale br., był skup akcji własnych realizowany w ramach rozpoczętego na początku 2019 roku „Programu skupu akcji własnych”. W ramach Programu PMPG skupiła dotychczas akcje własne stanowiące 1,15% kapitału zakładowego.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

www.pmpg.pl

Dodatkowe informacje:

*) Raport Gemius, 10.2019

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764