logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie kampanii ambientowej CAM Media na rzecz Polkomtela

  PR 24.10.2007, przeczytano 1727 razy
ilustracjastrzałka

CAM Media podsumowała kampanię ambientową, którą od czerwca realizowała na rzecz firmy Polkomtel SA, jednego ze sponsorów największej trasy koncertowej tego lata, cyklu koncertów TVP2 i Radia Eska „Hity na czasie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-kampanii-ambientowej-cam-media-na-rzecz-polkomtela-,6283,artykul.html

Głównym celem kampanii było wykorzystanie mediów niestandardowych do promowania oferty MixPlus, a także dopasowanie nośników do miejsc ekspozycji oraz przebywania grup docelowych. Punktami głównych aktywności ambientowych były m.in. centralne place poszczególnych miejscowości, ważniejsze ciągi komunikacyjne, okolice sceny i widowni, a także kluby.

W projektowaniu mediów CAM Media brało pod uwagę możliwości jak najefektywniejszego dotarcia do grup docelowych: obecnych i potencjalnych użytkowników telefonów komórkowych działających w sieci Plus. W każdym mieście zastosowano inne rozwiązania mające na celu wyeksponowanie marki MixPlus. W Szczecinie zaproponowano m.in. charakterystyczne oświetlenie budynków, podświetlane latające balony, banery reklamowe, ściankę grafitti a także obrandowanie flagami głównych arterii miasta. W Bydgoszczy wykorzystano elementy ekspozycji przestrzennej oraz nośniki typu Megaformat.

Kampania realizowana była w 5 miejscowościach w całej Polsce: we Wrocławiu, Gdańsku, Bydgoszczy, Zabrzu oraz Zielonej Górze. W każdym z koncertów uczestniczyło ponad kilkaset tysięcy osób.
Wsparcie oferty MixPlus to pierwsza kampania ambientowa, którą firma CAM Media realizowała na rzecz firmy Polkomtel. Dotychczasowa współpraca z klientem opierała się m.in. na organizowaniu eventów.

Źródło: CAM Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764