CAM Media podsumowała kampanię ambientową, którą od czerwca realizowała na rzecz firmy Polkomtel SA, jednego ze sponsorów największej trasy koncertowej tego lata, cyklu koncertów TVP2 i Radia Eska „Hity na czasie”.
Głównym celem kampanii było wykorzystanie mediów niestandardowych do promowania oferty MixPlus, a także dopasowanie nośników do miejsc ekspozycji oraz przebywania grup docelowych. Punktami głównych aktywności ambientowych były m.in. centralne place poszczególnych miejscowości, ważniejsze ciągi komunikacyjne, okolice sceny i widowni, a także kluby.
W projektowaniu mediów CAM Media brało pod uwagę możliwości jak najefektywniejszego dotarcia do grup docelowych: obecnych i potencjalnych użytkowników telefonów komórkowych działających w sieci Plus. W każdym mieście zastosowano inne rozwiązania mające na celu wyeksponowanie marki MixPlus. W Szczecinie zaproponowano m.in. charakterystyczne oświetlenie budynków, podświetlane latające balony, banery reklamowe, ściankę grafitti a także obrandowanie flagami głównych arterii miasta. W Bydgoszczy wykorzystano elementy ekspozycji przestrzennej oraz nośniki typu Megaformat.
Kampania realizowana była w 5 miejscowościach w całej Polsce: we Wrocławiu, Gdańsku, Bydgoszczy, Zabrzu oraz Zielonej Górze. W każdym z koncertów uczestniczyło ponad kilkaset tysięcy osób.
Wsparcie oferty MixPlus to pierwsza kampania ambientowa, którą firma CAM Media realizowała na rzecz firmy Polkomtel. Dotychczasowa współpraca z klientem opierała się m.in. na organizowaniu eventów.
Źródło: CAM Media