logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Press: #Wspieramylokalnybiznes

  PR 06.04.2020, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka

Polska Press Grupa uruchomiła projekt wsparcia dla lokalnych firm z całej Polski. Wspieramy Lokalny Biznes to miejsce dla przedsiębiorców, gdzie mogą otrzymać wsparcie eksperckie, poradnicze oraz bezpłatną przestrzeń do publikacji informacji o swojej ofercie w serwisach internetowych Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-press%3A-wspieramylokalnybiznes,386463,artykul.html

Wszyscy potrzebują dobrej informacji lokalnej związanej z koronawirusem – zarówno nasi czytelnicy, jak i przedsiębiorcy działający lokalnie. Ci drudzy z powodu epidemii znaleźli się w wyjątkowo trudnej sytuacji. Naszą rolą jako mediów jest uruchomienie działań, które wesprą ich aktualne potrzeby. Dlatego stworzyliśmy specjalną platformę komunikacji, która łączy wiedzę poradnikową, doradztwo eksperckie oraz możliwość publikacji w serwisach PPG informacji o ofercie małych, lokalnych firm.

W ramach projektu Wspieramy Lokalny Biznes we wszystkich 23 serwisach regionalnych powstały tematyczne serwisy specjalne zawierające informacje odpowiadające potrzebom firm lokalnych.

W sekcji poradniczej przedsiębiorcy będą mogli znaleźć  informacje m.in. o pomocy państwa dla przedsiębiorców, prowadzeniu i transformacji biznesu z wykorzystaniem technologii online, kwestiach związanych z pracownikami oraz wiadomości z rynku.

Wiedza ekspercka będzie dostarczana poprzez interaktywny poradnik wideo, gdzie znajdą się porady ekspertów z dziedziny biznesu, prawa, reklamy i marketingu - podpowiemy naszym klientom jak zarządzać ich komunikacją z rynkiem w obecnych czasach.

Informacje o swojej ofercie przedsiębiorcy będą mogli dodać poprzez specjalny formularz dostępny na stronach serwisów specjalnych.

- Ostatnie tygodnie to wyjątkowo trudny czas. Kolejne obostrzenia spowodowały spowolnienie lub wręcz zatrzymanie działalności wielu firm. Zagrożone są budowane od wielu lat małe, polskie, lokalne biznesy. Dlatego startujemy z akcją Wspieramy Lokalny Biznes gdzie będziemy przekazywali najważniejsze informacje dla przedsiębiorców oraz damy im możliwość bezpłatnej publikacji informacji o ich ofercie – mówi Bartosz Kwarciak, dyrektor sprzedaży regionalnej w PPG. 

Źródło: Polska Press Grupa

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764