logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Press: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 57
#Brawadlawas – media zachęcają do podziękowania pracownikom służby zdrowia

#BrawaDlaWas to wspólna akcja zainicjowana przez największe media w Polsce, która ma celu wyrażenie uznania dla lekarzy, ratowników medycznych, pielęgniarek, salowych, laborantów i innych osób dbających o ochronę zdrowia. Media wspólnie zachęcają, aby 7 kwietnia br., z okazji Światowego Dnia Zdrowia, brawami podziękować medykom za poświęcenie i codzienną walkę z epidemią koronawirusa.

06.04.2020 | przeczytano: 111 razy
Polska Press: #Wspieramylokalnybiznes

Polska Press Grupa uruchomiła projekt wsparcia dla lokalnych firm z całej Polski. Wspieramy Lokalny Biznes to miejsce dla przedsiębiorców, gdzie mogą otrzymać wsparcie eksperckie, poradnicze oraz bezpłatną przestrzeń do publikacji informacji o swojej ofercie w serwisach internetowych Grupy.

06.04.2020 | przeczytano: 112 razy

Ringier Axel Springer Media AG rozszerza swoją działalność na rynku ogłoszeń w Polsce: spółka nabyła od HKM GmbH, właściciela Polska Press Grupy 100 proc. udziałów w serwisie Gratka.pl, jednym z największych i najbardziej popularnych serwisów ogłoszeń w Polsce. Jednocześnie Ringier Axel Springer Media AG ogłosiła publiczne wezwanie do zapisów na sprzedaż akcji MZN Property S.A. – właściciela Morizon.pl, jednego z największych w Polsce serwisów ogłoszeń dotyczących nieruchomości oraz Lendi.pl – dostawcy innowacyjnych usług finansowych.

02.03.2020 | przeczytano: 230 razy

Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, został nagrodzony w największym i najbardziej prestiżowym konkursie projektowania prasowego Best of News Design Creative Competition. Konkurs jest organizowany przez Society for News Design ze Stanów Zjednoczonych.

02.03.2020 | przeczytano: 258 razy
Szkolenia „Lokalne media kontra fake news” od Polska Press Grupy

W środę, 4 lutego, w Lublinie odbyło się zorganizowane przez Polska Press Grupę szkolenie „Lokalne media kontra fake news”. Wydarzenie przeznaczone było dla lokalnych dziennikarzy oraz studentów. To drugie z cyklu 15 zaplanowanych szkoleń w całej Polsce.

10.02.2020 | przeczytano: 235 razy
Galeria Klif – nowa strategia marketingowa przynosi efekty

Bliżej ludzi i miasta, w którym funkcjonuje Galeria Klif – to główne kierunki działań marketingowych podejmowanych przez Galerię Klif w ostatnich 12 miesiącach. Gdyńska galeria stawia na promocję kultury i atrakcyjne spędzanie czasu dostosowane do szerokiej grupy odbiorców.

31.01.2020 | przeczytano: 417 razy

Polska Press Grupa awansowała na 4. pozycję w polskim internecie w rankingu Grup witryn i witryn (z pominięciem aplikacji) na urządzeniach mobilnych.

20.01.2020 | przeczytano: 222 razy
6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press

Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.

13.12.2019 | przeczytano: 281 razy
Damian Borowy sales managerem w Multikino Media

Zespół Biura Reklamy Multikino Media zasilił Damian Borowy. Objął stanowisko sales managera. Do jego głównych zadań należeć będzie pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych (new business).

30.07.2019 | przeczytano: 202 razy
Wymówki i zdrowie w kampanii społecznej Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią informacyjno-edukacyjną. Jej celem jest zachęcanie Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Ambasadorką akcji została artystka Agnieszka Szuścik, autorka wystawy fotograficznej „To się nie zdarza”, która przedstawiła jak zmieniło się jej życie odkąd zdiagnozowano u niej raka szyjki macicy. Akcja promuje drugą edycję bezpłatnych badań profilaktycznych w wybranych miastach w Polsce. Działania prowadzone będą w mediach społecznościowych ubezpieczyciela.

28.06.2019 | przeczytano: 351 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 57)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764