logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Kmita-Kulesza dołącza do zespołu wprost.pl

  PR 06.02.2023, przeczytano 1329 razy

Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która również zdobywa coraz więcej zaangażowanych użytkowników. Pojawienie się w strukturach nowego stanowiska jest związane nie tylko z usprawnieniem bieżącego zarządzania operacyjną pracą redakcji, ale planami rozwojowymi na 2023r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-kmita-kulesza-dolacza-do-zespolu-wprost.pl,398887,artykul.html

- Wydawca ma jasne plany rozwoju, które idealnie licują z moimi doświadczeniami i kompetencjami. Jestem przekonana, że zebrane na przestrzeni ostatnich lat doświadczenia uda się znakomicie zdyskontować. Wierzę, że zwinna struktura wydawcy pozwoli szybko wygenerować wartość dodaną i zrealizować własne pomysły – komentuje Magdalena Kmita- Kulesza.

Magdalena Kmita-Kulesza od ponad 18 lat związana jest z rynkiem mediów. Karierę zaczynała w dawnym wydawnictwie Murator, gdzie m.in. prowadziła tytuły dedykowane profesjonalistom z branży budowlanej. W ostatnich latach, pracując w Grupie Polska Press, brała udział w transformacji digitalowej wydawnictwa oraz tworzyła i rozwijała produkty online'owe, takie jak regiodom.pl, stronazdrowia.pl, stronakobiet.pl i stronakuchni.pl. Na stanowisku product managera odpowiadała za obszary nieruchomości, zdrowia, kobiety i kulinariów.

- Do tej pory marka Wprost kojarzyła się przede wszystkim z kontentem polityczno-gospodarczym, ale przybywa zaangażowanych czytelników innych treści. Użytkownicy doceniają różnorodności i jakość naszych serwisów. Jestem przekonany, że bogate doświadczenie Magdaleny oraz praktyczne umiejętności w roli lidera zespołów redakcyjnych pozwolą w szybkim tempie realizować cele redakcyjne i biznesowe segmentów zdrowie i odżywianie oraz dom – komentuje Robert Pstrokoński, Dyrektor Zarządzający wprost.pl.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Teleturniej The Floor: wyniki oglądalności
Teleturniej "The Floor" od dnia premiery cieszył się niesłabnącą popularnością. Finał pierwszego sezonu, który został wyemitowany 12 czerwca, obejrzało ponad półtora miliona widzów.
A pamiętasz jak? – wideocast Sport.pl
Należący do grupy Gazeta.pl serwis Sport.pl prezentuje nowy podcast – „A pamiętasz jak?”, czyli rozmowy o niezapomnianych wydarzeniach ze świata sportu, prowadzone przez Piotra Wesołowicza i Tomasza Pazdyka. Premiera pierwszego odcinka z udziałem Marcina Gortata została zaplanowana na piątek, 13 czerwca o godz. 20:00. Format na stałe pojawi się w ramówce...
Sieć Multikino wprowadza fotele Ultra LUX
Multikino jako pierwsza sieć w Polsce wprowadza zupełnie nową kategorię komfortu kinowego. Od czerwca, po gruntownej modernizacji Multikina w CH Targówek, widzowie mogą oglądać filmy w fotelach Ultra LUX – najbardziej zaawansowanych technologicznie i komfortowych siedzeniach dostępnych na polskim rynku oraz korzystać z szerszej oferty barowej.
Murator Ogroduje: Metamorfozy: nowy format wideo
„Murator”, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów poradnikowych w Polsce, rozpoczyna emisję nowego formatu wideo „Murator Ogroduje: Metamorfozy”. Program dostępny jest na kanale Murator Ogroduje na You Tubie i na Murator.pl.
Discovery Channel świętuje 40. urodziny
17 czerwca 1985  roku na antenie Discovery Channel zadebiutowały pierwsze programy. Od tamtej pory kanał nieustannie inspiruje miliony widzów do odkrywania świata i jego tajemnic. Z okazji czterdziestych urodzin stacja przygotowała dla swoich fanów wiele atrakcyjnych niespodzianek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764