logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Kmita-Kulesza dołącza do zespołu wprost.pl

  PR 06.02.2023, przeczytano 1029 razy

Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która również zdobywa coraz więcej zaangażowanych użytkowników. Pojawienie się w strukturach nowego stanowiska jest związane nie tylko z usprawnieniem bieżącego zarządzania operacyjną pracą redakcji, ale planami rozwojowymi na 2023r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magdalena-kmita-kulesza-dolacza-do-zespolu-wprost.pl,398887,artykul.html

- Wydawca ma jasne plany rozwoju, które idealnie licują z moimi doświadczeniami i kompetencjami. Jestem przekonana, że zebrane na przestrzeni ostatnich lat doświadczenia uda się znakomicie zdyskontować. Wierzę, że zwinna struktura wydawcy pozwoli szybko wygenerować wartość dodaną i zrealizować własne pomysły – komentuje Magdalena Kmita- Kulesza.

Magdalena Kmita-Kulesza od ponad 18 lat związana jest z rynkiem mediów. Karierę zaczynała w dawnym wydawnictwie Murator, gdzie m.in. prowadziła tytuły dedykowane profesjonalistom z branży budowlanej. W ostatnich latach, pracując w Grupie Polska Press, brała udział w transformacji digitalowej wydawnictwa oraz tworzyła i rozwijała produkty online'owe, takie jak regiodom.pl, stronazdrowia.pl, stronakobiet.pl i stronakuchni.pl. Na stanowisku product managera odpowiadała za obszary nieruchomości, zdrowia, kobiety i kulinariów.

- Do tej pory marka Wprost kojarzyła się przede wszystkim z kontentem polityczno-gospodarczym, ale przybywa zaangażowanych czytelników innych treści. Użytkownicy doceniają różnorodności i jakość naszych serwisów. Jestem przekonany, że bogate doświadczenie Magdaleny oraz praktyczne umiejętności w roli lidera zespołów redakcyjnych pozwolą w szybkim tempie realizować cele redakcyjne i biznesowe segmentów zdrowie i odżywianie oraz dom – komentuje Robert Pstrokoński, Dyrektor Zarządzający wprost.pl.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764