logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie reklamy na festiwalu Cannes Lions

   20.06.2011, przeczytano 2403 razy
ilustracjastrzałka

Na jednym z największych festiwali reklamowych świata, Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym w Cannes, którego 58 edycja ruszyła w niedzielę, Polacy już mają dwie prace na tzw. krótkich listach – informuje Rzeczpospolita.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-reklamy-na-festiwalu-cannes-lions,12726,artykul.html

Jak dotąd nominacje ogłoszono w dwóch festiwalowych kategoriach: direct lions (tu na tzw. krótką listę nie dostała się żadna praca z Polski) oraz promo&activation lions. W tej drugiej kategorii nominowane są dwie prace. Jedna, przygotowana przez agencję Leo Burnett Warszawa to wyróżniona za najlepsze użycie cyfrowych mediów kampania reklamująca Muzeum Narodowe w Krakowie na zlecenie muzeum i sponsora projektu Nowe Sukiennice – Grupy PZU. Na czas renowacji muzeum agencja zdecydowała się pokazywać zwiedzającym dzieła na ich własnych komórkach przy wykorzystaniu tzw. technologii rozszerzonej rzeczywistości czy augmented reality. Druga to kampania przygotowana przez agencję Euro RSCG Warszawa dla stowarzyszenia osób, które wygrały walkę a nowotworem nominowana w podkategorii zdrowie i bezpieczeństwo publiczne.

W pozostałych kategoriach krótkich list jeszcze nie opublikowano. Wszystkich zgłoszeń nadesłanych na festiwal w Cannes było ponad 28,8 tys.

Więcej: Rzeczpospolita

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764