logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Projektantka Yes, Magda Dąbrowska gościem Arena Design

  PR 06.03.2012, przeczytano 1639 razy
ilustracjastrzałka

Arena DESIGN to miejsce spotkań wzornictwa z biznesem. Fascynujące wystawy, międzynarodowe autorytety, projektanci i producenci stawiający na design, wykłady. Wśród nich, prelekcja pt.: O roli emocji w procesach projektowania i odbioru produktu oraz nowych technologii, którą wygłosiła projektantka YES, Magda Dąbrowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/projektantka-yes%2C-magda-dabrowska-gosciem-arena-design,14861,artykul.html

Magda Dąbrowska od wielu lat współpracuje z firmą YES. Jest autorką wielu cenionych i rozpoznawalnych kolekcji marki YES, np. zaprojektowanej z okazji 30-lecia firmy, kolekcji Pavoni. Absolwentka Architektury i Designu ASP w Poznaniu, uważa, że nie zawsze chodzi o to, by zaprojektować coś, czego jeszcze nikt nie wymyślił: nowy kształt czy nową funkcję. Czasami chodzi o to, by przedmioty nie tylko intrygowały nasz intelekt, ale przede wszystkim poruszały nasze emocje. Dlatego Emocjonalność i Indywidualizm, to najważniejsze z innowacji w projektowaniu biżuterii.

Wśród gości arena DESIGN, odbywającego się z w Poznaniu w dniach od 5 do 8 marca był m.in. François Azambourg, francuski projektant słynący z zastosowania niezwykłych materiałów i projektów charakteryzujących się oszczędnością formy. Podczas arena DESIGN 2012 wręczone zostały prestiżowe wyróżnienia TOP DESIGN award 2012.

Firma YES, znalazła się w gronie Partnerów strategicznych tego ważnego dla świata designu wydarzenia.

Źródło: MTP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764