logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przed Szkołą” - nowy dodatek do „Dyrektora Szkoły”

   24.04.2010, przeczytano 973 razy

Dodatek „Przed Szkołą” jest nową inicjatywą miesięcznika „Dyrektor Szkoły”, będącą odpowiedzią na rosnące oczekiwania czytelników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przed-szkola---nowy-dodatek-do-dyrektora-szkoly,10583,artykul.html

W stałej rubryce „Dyrektor Przedszkola” od lat publikowane były artykuły adresowane do dyrektorów przedszkoli i nauczycieli uczących w przedszkolach, jednak redakcja miesięcznika otrzymywała coraz więcej informacji, że dyrektorzy przedszkoli i nauczyciele mają większe oczekiwania, dotyczące ich wsparcia przez „Dyrektora Szkoły”.

Według informacji od wydawcy, niezbędnik kierowany do dyrektorów przedszkoli jest odpowiedzią na potrzeby czytelników - tematy w nim poruszane będą dotyczyć aktualnych i ważnych zagadnień przedszkolnej edukacji elementarnej.

Źródło: Media Forum
www.dyrektorszkoly.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764