logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemek Barankiewicz odchodzi z Bonnier Business Polska

  PR 04.02.2019, przeczytano 852 razy

Dotychczasowy redaktor naczelny portalu Bankier.pl, a zarazem Chief Digital Officer w Bonnier Business Polska z końcem lutego odchodzi z firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemek-barankiewicz-odchodzi-z-bonnier-business-polska,381086,artykul.html

– W Bonnierze zacząłem pracować, gdy wydawał jedynie papierowy „Puls Biznesu”. Dziś spółka ma zdywersyfikowany portfel tytułów cyfrowych i ludzi, którzy wiedzą, jak robić biznes w nowoczesnych mediach. Cieszę się, że mogłem się do tego przyczynić. Właśnie zakończyliśmy najważniejszy etap digitalizacji w firmie, Bankier.pl jest numerem 1 pod względem jakości ruchu - liczby odsłon na użytkownika oraz numerem 2 po pb.pl pod względem czasu spędzanego na stronie w kategorii Biznes/Finanse/Prawo (wg Gemius/PBI) podstawowym źródłem informacji dla inwestorów (wg SII). To dobry moment na odejście – mówi Przemek Barankiewicz.

– Bardzo dziękuję Przemkowi Barankiewiczowi za 18 lat zaangażowania w rozwój produktów cyfrowych Bonnier Business Polska oraz za łącznie prawie 12 lat kierowania portalami pb.pl i Bankier.pl. Przemek ma wielki wkład w zbudowanie mocnej pozycji Bonniera na rynku mediów elektronicznych – podkreśla Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Z początkiem marca funkcję redaktora naczelnego portalu Bankier.pl przejmie Malwina Wrotniak, która z Bankier.pl współpracuje od 2008 roku, a od 2014 roku jest wicenaczelną portalu. Jest absolwentką studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, laureatką dziennikarskich nagród - Polskiej Izby Ubezpieczeń dla Środowiska Dziennikarskiego oraz Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów służących Polonii. Autorka redakcyjnych projektów o emigracji oraz książki "Tam mieszkam. Życie Polaków za granicą".

– Dla wielu naszych stałych czytelników Bankier.pl to cenne źródło informacji o rynkowych nowościach i pogłębionych analiz, którymi tłumaczymy skomplikowany świat gospodarki. Najbliższy czas to okres intensywnej pracy nad powiększaniem grona wiernych czytelników. Chcemy, żeby traktowali nasz portal nie tylko jako codzienny niezbędnik, ale też pierwszy wirtualny adres, pod którym publikacje doświadczonej redakcji pomogą w dokonywaniu najróżniejszych decyzji finansowych - od budowania giełdowego portfela po założenie bankowego konta – mówi Malwina Wrotniak.

Bankier.pl jako kluczowa inwestycja Bonnier Business Polska jest mocno rozwijana. Od początku grudnia oferuje użytkownikom porównywarkę finansową smart.bankier.pl, która, dzięki współpracy z wieloma instytucjami finansowymi podpowiada klientom gdzie szukać najlepszych pożyczek, kont, lokat czy kredytów hipotecznych. Bankier.pl to działający od 2000 roku wiodący serwis o tematyce finansowo-biznesowej i jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek wśród polskich mediów o tematyce gospodarczej. Liczba użytkowników Bankier.pl wg ostatniego badania Gemius/PBI: 1,9 mln (grudzień 2018, N= 168 206 osób).

Źródło: Bankier.pl

www.bankier.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764