logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemysław Kurdziel New Business Directorem w Focus Media Group

  PR 29.03.2019, przeczytano 264 razy

Do zespołu Focus Media Group dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko New Business Director, na którym jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii biznesowej Focus Media Group oraz Imagine Nation. Wcześniej przez blisko 4 lata pracował jako Business Development Manager w Walk Events.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemyslaw-kurdziel-new-business-directorem-w-focus-media-group,381873,artykul.html

Przemysław Kurdziel posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobył realizując działania zarówno po stronie agencji, jak i międzynarodowej korporacji.

W Focus Media Group jako New Business Director jest odpowiedzialny za określanie priorytetów biznesowych i kierunków rozwoju agencji oraz ich wdrażanie. Zajmuje się również prowadzeniem działań przetargowych, pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwijaniem współpracy z obecnymi kontrahentami agencji.

Wcześniej przez niemal 4 lata był związany z Walk, gdzie jako Business Development Manager w Walk Events odpowiadał za działania z obszaru new business, budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Koordynował również kwestie dotyczące partnerstw i sponsoringów w ramach projektów, takich jak VERVA Street Racing 2016 czy ORLEN Warsaw Marathon 2017. Swoje kompetencje rozwijał także w Perfectto, w której na stanowisku New Business Director prowadził business development, wdrażał strategię marketingową agencji oraz realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Wcześniej pracował jako Specjalista ds. Marketingu w firmie doradczej EY (dawniej: Ernst & Young), prowadząc m.in. jej największy projekt marketingowy – konkurs EY Przedsiębiorca Roku.

Kurdziel jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadzi zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Jako trener współpracuje też z platformą edukacji eventowej „Świat Eventów”.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
Od 25 stycznia 2021 r. czytelnicy zainteresowani cyfrowymi publikacjami „Gazety Wyborczej” mogą wykupić subskrypcję treści Wyborcza.pl i jednocześnie dołączyć do klubu Wyborcza.pl, oferującego m.in. bezpośredni kontakt z redakcją i uczestnictwo w spotkaniach online. Taką możliwość zapewnia nowość - Pakiet Klubowy dostępny w cyfrowym portfolio dziennika obok...
Najpopularniejsze reklamy w grudniu
Specjalne oferty, rabaty i świąteczne promocje – „magia świąt” zdominowała w grudniu przekaz reklamowy w telewizji, radiu i internecie. Gemius sprawdził, które marki reklamowały się w ubiegłym miesiącu najaktywniej i do jak dużej grupy odbiorców udało im się dotrzeć.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764