logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemysław Szymańczyk redaktorem naczelnym „Głosu Dziennika Pomorza”

  PR 03.09.2021, przeczytano 666 razy
ilustracja

Od 1 września 2021 roku redaktorem naczelnym „Głosu Dziennika Pomorza” zostaje Przemysław Szymańczyk. Dotychczasowy redaktor naczelny, Marcin Stefanowski, pozostaje w redakcji i będzie pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego w „Głosie Koszalińskim”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemyslaw-szymanczyk-redaktorem-naczelnym-_glosu-dziennika-pomorza_,392871,artykul.html

Przemysław Szymańczyk od 2007 do 2021 roku pracował w Polskim Radiu Szczecin, od 2016 roku na stanowisku redaktora naczelnego. Był prezenterem, dziennikarzem, komentatorem, prowadzącym programów publicystycznych oraz wywiadów. Wcześniej związany był z TVN Warszawa oraz Tygodnikiem Nowy Kurier Szczecin.

Pracując w Polskim Radiu Szczecin stworzył audycję „Czas reakcji”, która stała się najbardziej popularną w historii radia audycją osiągając bardzo wysoki udział w rynku. W 2008 roku za swoją dziennikarską pracę uhonorowany został Złotą Kaczką. Kierowana przeze niego rozgłośnia osiągnęła najwyższy poziom udziału w rynku w historii stacji.

Źródło: Polska Press Sp. z o.o.

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764